عضو هیات رییسه و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بخشنامه لغو کسورات بیمه را ظلم در حق کسانی دانست که طی سالهای گذشته از اضافه کاری شان حق بیمه کسر شده است .
کد خبر: ۳۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 23 May 2015
ضرغام صادقی : استفساریه تهیه شده پس از آنکه یک فوریت آن در مجلس رأی آورد، به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع و در این کمیسیون هم به اتفاق آرا تصویب شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس: این استفساریه قرار است برای تایید نهایی در صحن علنی مجلس به رای گذاشته شود تا در صورت رای دوباره نمایندگان به آن، به شورای نگهبان ارجاع شود تا در صورت تایید این شورا، بخشنامه مربوطه کان لم یکن تلقی خواهد شد.

صادقی بیان کرد: نمایندگان مجلس با حذف اضافه کاری از کسورات ایام بازنشستگی کارمندان دولت تحت پوشش صندوق تامین اجتماعی مخالف وبا جدیت دنبال لغو آن هستند تا نگرانی کارمندان دولت از بابت حقوق بازنشستگی از بین رود.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت:اجرای این بخشنامه ظلم بر کسانی است که سال ها از اضافه کاریشان حق بیمه کسر شده زیرا در دو سه سال آخر خدمت که کسر نمی شود، حقوق بازنشستگی شان به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد، در حقیقت لغو کسورات بیمه باعث کاهش 40 درصد حقوق بازنشستگی و 30 درصد از پاداش پایان خدمت می شود.

نماینده شیراز ابراز امیدواری کرد تا با ادامه روند مذکور و ملغی کردن بخشنامه جانشین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی معاونت نظارت و راهبردی رئیس جمهوری حقوق کارمندان از بین نرود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار