همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از 197 پروژه بهداشتی ، درمانی در استان فارس با اعتباری معادل 400 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۹ 09 February 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : 114 پروژه خانه بهداشت روستایی در استان فارس به بهره برداری رسید و نیاز این استان به خانه های بهداشتی را کامل تامین کرد.

محمد هادی ایمانیه ادامه داد : در همه خانه های بهداشت روستایی بهورز مستقر شده اند و بهورزان در صورت نیاز به مداوای بیشتر بیماران را به سطوح بالاتر ارجاع می دهند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر خانه بهداشت روستایی 800 میلیون ریال هزینه شده است گفت : شمار خانه های بهداشت روستایی اکنون در استان فارس یکهزار و 250 خانه است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از افتتاح 10 پایگاه اورژانس هر کدام با هزینه یک میلیارد ریال ، افتتاح خانه پزشک و خانه سرایدار در شهرستان ها ، تجهیز آزمایشگاه بیمارستان شهید رجایی ، توسعه درمانگاه تالاسمی بیمارستان شهید دستغیب ، توسعه برج پژوهشی شیراز ، افتتاح اتاق های عمل در بیمارستان شهید فقیهی و دهها پروژه دیگر خبر داد.

ایمانیه همچنین با بیان اینکه پردیس دانشگاهی در منطقه صدرا شیراز افتتاح شده است گفت : با انتقال واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کیش به صدرا پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه افزایش می یابد و در فاز نخست 40 دانسجوی عراقی در این دانشگاه به تحصیل می پردازند.

وی گفت : در افق پنج ساله برنامه ریزی شده که از 15 کشور همسایه و اطراف کشورمان در این دانشگاه دانشجوی خارجی بپذیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار