معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس گفت: ساخت فیلم مستند " بهترین معلم دنیا " به نویسندگی و کارگردانی محمد رسولی در شهرستان فراشبند کلید خورد.
کد خبر: ۳۶۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 29 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط‌عمومي وزارت آموزش و پرورش:محمد نظری گفت: مستند 45 دقیقه ای " بهترین معلم دنیا " به سفارش اداره امور تربیتی  معاونت پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش فارس  در حال ساخت می باشد که در آن تلاش های یک معلم خلاق را در یکی از روستاهای دورافتاده ی استان فارس  به نمایش گذاشته است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس اظهاركرد: محمد ظاهر علوی، معلم  مدرسه شهدای روستای خانیک از توابع شهرستان فراشبند با همت و علاقه ویژه ای که به معلمی دارد  تلاش نموده تا بهترین امکانات علمی و آموزشی را برای شاگردان کلاس خود مهیا نماید .

وي  افزود: این فیلم رویکردی گزارشی و روایی دارد که عملکرد معلم و تاثیر این عملکرد بر رفتار دانش آموزان را به تصویر میکشد .

نظری یادآور شد: ساختار فیلم مستند" بهترین معلم دنیا " بر فعالیت کلاسی و سایر فعالیت های بیرون از مدرسه این معلم و شاگردانش در زمینه آموزش مهارت های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آشنایی با مسائل اعتقادی، ایجاد حس تعامل و تجربه اندوزی دانش آموزان و آشنایی با نهادهای مختلف دولتی  در یک روز کامل می پردازد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: این فیلم سبکی واقع گرایانه دارد و رویدادها را بدون هیچ گونه صحنه سازی ، همانگونه که هستند به تصویر میکشد .

وی یاد آورشد: گفتار متن این فیلم صدای معلم ، دانش آموزان و سایر مصاحبه شوندگان است که با توجه به تصاویر هر بخش ، انعکاس داده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار