اگر تمام چهار راه‌های شیراز را تقاطع بزنیم با داشتن جوانانی بیکار و جامعه‌ای افسرده و هزاران مشکل اجتماعی چه فایده‌ای دارد؟
کد خبر: ۳۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 19 May 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:خلیل رضائیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: گازرسانی به شهرها و روستاهای استان فارس از جمله مصوبات سفر بود که باید در این امر روستاهای با ظرفیت گردشگری استان فارس در اولویت قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گازرسانی به شهرها و روستاهای استان فارس 46 درصد است، گفت: باید این امر در دو سال آینده به 80 درصد برسد که در صورت تحقق 700 روستا و 9 شهر استان فارس گازرسانی می‌شود.

رضائیان با اشاره به کم‌آبی در استان فارس افزود: مشکل کم‌آبی شهرها و روستاهای استان فارس با انتقال آب از خلیج فارس به شهرهای جنوبی و شرقی برطرف می‌شود و برای دیگر شهرها نیز باید انتقال آب به صورت حوزه‌ای انجام شود.

معاون عمرانی استاندار فارس خاطرنشان کرد: علت تاخیر ساخت ورزشگاه میانرود مکان‌یابی غلط بود و به همین دلیل با وجود قول‌های متعدد پیشرفت چندانی نداشت تا اینکه مکان کنونی انتخاب شد و این ورزشگاه در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه مصوبات دولت باید ظرف دو سال اجرایی شود، تصریح کرد: برای تحقق این امر باید کارشناسان حوزه دفتر فنی در مسائل بیش از گذشته وارد شوند تا مسئولان استانی به مسائل کلان بپردازند.

رضائیان با اشاره به اهمیت سلامت کاری در ادارات دولتی بیان کرد: اعداد و ارقامی که در رابطه با فساد اداری گفته می‌شود گاه این امر را به ذهن مردم متبادر می‌کند که در دستگاه‌های دولتی فساد رایج است درصورتی که اینگونه نیست.

معاون عمرانی استاندار فارس افزود: باید مسائل را روشن و شفاف بیان کرد و ذهن مردم را مشغول به امور نکرد چراکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظام سلامت و عدالت است.

وی تصریح کرد: سالم بودن به تنهایی کافی نیست بلکه باید تلاش کرد که سلامت را در اداره و هر پستی که مشغول به خدمت هستیم، رواج دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار