مردی که با راه اندازی تالار گفتمان در اینترنت خود را مهندس معرفی کرده و دختران زیادی را به بهانه ازدواج فریب داده بود جزئیات این اقدام خود را فاش کرد.
کد خبر: ۳۶۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 26 January 2017
چندي قبل دختري با حضور در دادسراي شيراز مدعي شد كه فريب يك نفر را خورده است. در تحقیق از شاكي مشخص شد که فردي با ساختن صفحه هایی در فيس بوك، اینترنت و... به عنوان سایت های تالار گفتمان دلبستگان و ... دختران جوان را در نقاط مختلف کشور فریب داده و به اهداف شوم خود با اغفال آنها دست یافته است.
با توجه به حساسيت موضوع پروندهاي تشكيل و تحقيقات براي مشخص شدن اين مساله آغاز شد. ماموران پليس فتا در ابتدا خود را در مقابل يك پرونده پيچيده ديده از اين رو شاكي برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس احضار شد.
با شنیدن ادعاي دختر جوان جستجوهای ویژه برای يافتن متهم ادامه پیدا کرد تا عاقبت ماموران پليس فتا سرنخ هايي به دست آوردند . از اين رو تحقيقات خود را در اين رابطه متمركز كردند.
در ادامه از اين دختر جوان تحقيق شد. وي گفت: مدتي قبل در يك صفحه فيس بوك که تالار گفتمان بود ثبت نام كرده و مشخصات خود را در آن سايت گذاشتم تا اینکه مدتی بعد از این جریان با مسئول سایت آشنا شده و از طریق اینترنت چت می کردیم.
وي ادامه داد: پس از مدتي جواني با چرب زباني هايش نظرم را جلب كرد و از من خواست كه با هم ارتباط داشته باشيم آن جوان مدعي بود كه مهندس است و قصد دارد با من ازدواج كند، من هم با توجه به اينكه وي مدعي بود كه تمام خصوصياتي كه او مي خواهد را دارم نظرم را جلب كرد. من هم بدون هيچگونه تحقيقي با او دوست شدم.
وي افزود: در اين مدت ما با هم در ارتباط بوديم او براي اينكه نظرم را جلب كند هر كاري مي كرد من هم فكر كردم او واقعا قصد دارد مرا خوشبخت كند.
در این مدت كه از طریق لپ تاپ با هم در ارتباط بودیم توانسته بود ایمیل مرا هک کند و به عکس ها و فیلم های شخصی ام دسترسی پیدا کند همچنین از من مبلغی پول گرفت.
اين دختر جوان ادامه داد: او نظرم را جلب كرد در اين مدت با هم در ارتباط بوديم و من هم بدون هيچگونه مقاومتي تمام خواسته هاي او را برآورده مي كردم.
بعد از مدتي او رفتارش تغيير كرد
من هم ناراحت شدم و هرچقدر از او در مورد اين رفتارش پرسيدم بي فايده بود تا اينكه او تمام تماس هایش را با من قطع کرد. چندین بار خواستم با او تماس بگیرم اما جواب نداد.با توجه به اظهارات اين دختر فريب خورده ، تحقيقات در اين خصوص متمركز و دریافتند که تعداد زیادی دختر به بهانه های مختلف در سایتهای مختلفی که او ایجاد کرده ثبت نام کرده اند از این رو تعدادی از این فریب خورده ها شناسایی و از آنها تحقیق شد. در نهایت ماموران با جمع آوري دلايل و مداركي متهم را دستگير كردند.
وي در بازجويي هاي اوليه منكر هرگونه بزهي شد. اما در بازرسي از كامپيوتر نامبرده و به دست آوردن سرنخ هايي، وي به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعي شد كه براي اخاذي اين دختران را فريب داده است.
وي ادامه داد: من مدتي قبل در اينترنت صفحه اي به نام همسريابي ساختم و در اين مدت تعداد زيادي با من دوست شدند ، من هم از این طریق خواستم به اهداف شوم خود دست یابم.
متهم ادامه داد: زماني كه مشخصات دختران را مي خواندم تصميم گرفتم كه هر طور شده فريبشان داده و از اين طريق اخاذي كنم از اين رو با آن دختران تماس گرفته و توانستم به اهداف خود برسم.
اين جوان در تمامي مراحل تحقيقات به بزه ارتكابي اعتراف كرد و مدعی شد که در تمام نقاط کشور به همین شیوه دختران را فریب داده است.
پرونده وي در دادسراي شيراز در دست رسيدگي است و از سوي بازپرس پرونده براي وي قرار بازداشت صادر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار