هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده نامدار حوزه کودک و نوجوان و خالق آثاری چون بچه‌های قالیباف‌خانه، قصه‌های مجید، مهمان مامان، مربای شیرین، نخل، چکمه ۲۳ آذرماه در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب مهمان جهرمی ها خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 12 December 2016
تابناک فارس به نقل ار پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: روز سه شنبه ۲۳ آذرماه ننشست صمیمی هوشنگ مرادی کرمانی با دانشکده آموزان و فرهنگیان از ساعت ۹ صبح در تالار علامه امینی جهرم برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کتاب، میزبان هوشنگ مرادی کرمانی و چندین برنامه فرهنگی نیز در این شهرستان خواهیم شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اعلام کرد: جهرم همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کتاب جهرم چندین برنامه فرهنگی نیز در این شهرستان برگزار خواهد شد.

محسن نعمت‌اللهی با اشاره به اینکه میزبان هوشنگ مرادی کرمانی خالق آثاری چون بچه‌های قالیباف‌خانه، قصه‌های مجید، مهمان مامان، مربای شیرین، نخل، چکمه و .. خواهیم بود افزود: قرار است در این مراسم برنامه‌های متنوع دیگری نیز برگزار شود.

وی اضافه کرد: البته قبل از این برنامه نیز مرادی کرمانی ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب جهرم برنامه جشن امضا خواهد داشت که علاقه‌مندان به خرید آثار این نویسنده می‌توانند با حضور در آن برنامه ازاین فرصت استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار