کد خبر: ۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۳ 08 February 2015

به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی در آیین گشایش چند پروژه نیروی انتظامی شهرستان جهرم از جمله محل جدید مرکز فوریت‌های پلیس 110، سالن اجتماعات نیروی انتظامی و طرح مکنا در کلانتری‌های 11 و 12 این شهرستان امنیت را از جمله مقوله‌های مهم و ضروری دانست و گفت: همدلی و انسجام موجود در نظام جمهوری اسلامی با رهبری فرمانده معظم کل قوا و همدلی میان دستگاه‌های قضائی، امنیتی و انتظامی به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: وجود امکانات درخور شأن مردم با تقویت کلانتری‌ها سبب افزایش روحیه فردی و اجتماعی جامعه و برخورداری از وضعیت زیست‌محیطی زیبا در کلانتری‌ها می‌شود که این امر در شهرستان جهرم به‌ صورت ویژه مورد توجه واقع ‌شده است.

گودرزی تکریم ارباب ‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی را از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح مکنا عنوان کرد و ادامه داد: این ویژگی‌ها با اجرای طرح مکنا در دو کلانتری جهرم اتفاق افتاده و کلانتری 12 این شهرستان نیز رتبه اول اجرای این طرح رادر سطح استان فارس به خود اختصاص داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات انجام ‌شده، تکریم مردم مورد توجه قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در کلانتری خاوران و دو پاسگاه علی‌آباد و خفر شهرستان جهرم نیز به ‌زودی طرح مکنا اجرا می‌شود.

رئس پلیس استانفارسهمچنین از کشف 33 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 27 درصد افزایش داشته است.

افتتاح طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در کلانتری‌ها (مکنا) با اعتباری افزون ‌بر 470 میلیون تومان در دو کلانتری 11 و 12 جهرم، بهره‌برداری از سالن اجتماعات و محل جدید مرکز فوریت‌های پلیس 110 از پروژه‌هایی بود که در جهرم آغاز به کار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار