فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از دستگیری دو نفر سارق مسلح مغازه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 11 May 2015
تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی:

سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه از مغازه‌ای در شهر قائمیه در 30 فروردین‌ماه امسال موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی موفق شدند با تلاش‌های بی‌وقفه خود دو نفر را در این رابطه شناسایی و با توجه به اینکه سکونت متهمان در یکی از روستاهای اطراف کازرون بوده، عملیات ویژه‌ای را برای دستگیری متهمان برنامه‌ریزی کردند.

سرهنگ مشوق خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی با زیر نظر قرار دادن محل موردنظر، در یک فرصت مناسب زمانی که متهمان قصد خروج از روستا با یک دستگاه موتورسیکلت را داشتند، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی اقرار کردند اظهار داشت: تحقیقات از متهمان در زمینه سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کازرون در پایان با هشدار به کسانی که سعی دارند امنیت جامعه را خدشه‌دار و آسایش عمومی شهروندان را سلب کنند گفت: پلیس بر اساس قانون با آنان برخورد می‌کند و اجازه ایجاد ناامنی به چنین افرادی را نمی‌دهد.

برچسب ها: سارق مسلح ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار