کد خبر: ۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷ 08 February 2015
محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید از واحد نورآباد ممسنی گفت: علی رغم اینکه بیشتر واحدهای دانشگاهی با کمبود دانشجو مواجه و بعضاً دچار مشکل شده اند، خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی وضعیت مناسب و مطلوبی دارد.

محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به اتفاق جمعی از مسئولان عمرانی سازمان مرکزی و استانی از دانشگاه آزاد اسلامی نورآباد ممسنی بازدید کرد.

هاشمی ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت و تکمیل دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با اشاره به بازدید از واحدهای منطقه یک گفت: در اثر تورم یکسال اخیر در کشور اکثر پیمانکاران با کارفرماها ، دچار مشکل شدند و بدلیل اینکه بیشتر واحدهای دانشگاهی قرارداد هایی با قیمت ثابت دارند و به همین دلیل پروژه ها متوقف شده بود و برای فعال کردن پروژه ها و اطلاع از وضعیت واحدها نیاز به بازدید و همچنین بررسی و تصمیمات جدی برای اتمام و تکمیل پروژه ها وجود دارد که این بازدیدها لازمه انجام کار است.

هاشمی تصریح کرد: علی رغم اینکه بیشتر واحدهای دانشگاهی با کمبود دانشجو مواجه و بعضاً دچار مشکل شده اند، خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی وضعیت مناسب و مطلوبی دارد و از تعداد دانشجویان خیلی مناسبی برخوردار است و آینده و چشم انداز خوبی را برای این واحد پیش بینی می کنم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر دکتر شمس الدینی رئیس این واحد دانشگاهی ضمن پیگیری جدی این پروژه عمرانی و سایر امور عمرانی و پروژه ها با معاونت عمرانی سازمان مرکزی و همکاران مربوطه مجوز لازم در خصوص پیشرفت کار را اخذ و واقعاً در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با پیگیری های مستمر مدیریت واحد در فضایی قرار گرفت که خوشبختانه پروژه های عمرانی آن رو به اتمام است و در جهات بسیاری نیز روبه گسترش است و من از عملکرد رئیس واحد در خصوص پیگیری امور عمرانی تشکر می کنم .

هاشمی ضمن دیدار با هیات رئیسه دانشگاه و کارکنان واحد ممسنی از نزدیک از پروژه های ساختمان آموزشی جدید، سلف سرویس، فضای سبز و محوطه آموزشی دانشگاه بازدید بعمل آورد و در پیامی خطاب به دانشجویان خصوصاً رشته عمران گفت: دانشجویان باید بیشتر و بهتر درس بخوانند و مسائل و استانداردهای نظام مهندسی را یاد بگیرند و عمل کنند و از این مساله در بهبود کیفی ساختمان سازی استفاده بهینه را بعمل آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار