خندق واقع در در خیابان ساحلی و مرکز اصلی شهر فراشبند نه تنها محلی شده است برای انباشتن زباله ها وآتش زدن آنها بلکه نداشتن حفاظ و بزرگ بودن خندق باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شهر شده است.
کد خبر: ۳۳۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 26 November 2016
تابناک فارس به نقل از نخل بیدار: انباشت زباله در  خندق واقع در خیابان ساحلی و مرکز اصلی شهر و آتش زدن آن تقریبا به امری عادی برای ساکنین اطراف این دره تبدیل شده است؛ که با قرار داشتن این دره در مرکز شهر و عبور و مرور زیاد از این مکان،  متاسفانه دود آن به چشم همه ساکنان شهر می رود و به نوعی به آن عادت کرده اند و این مکان تبدیل به مدفن انواع زباله گردیده است که به دنبال خود مشکلات عدیده زیست محیطی و بهداشتی مثل سالک و ... را به همراه دارد.

 

خطر بیخ گوش فراشبندی ها

 یکی ازعواملی که باعث افزایش میزان آلودگی محیط و  هوا  در فراشبند می شود و کمتر مورد توجه قرار می گیرد انباشت و  سوزندان زباله ها در  خندق واقع در خیابان ساحلی و مرکز اصلی شهر  می باشد که هیچ سازمان یا نهاد  اجرایی و نظارتی مسئولیتی نسبت به آن از خود نشان نداده است و اگر هم در جایی با  این مشکل برخوردی صورت گرفته بسیار ضعیف و ناچیز و مقطعی بوده است.

 

خطر بیخ گوش فراشبندی ها

 

از سویی دیگر فقط قسمتی از این خندق دارای حفاظ می باشد که همین نقص باعث اتفاقات تلخ و ناگواری از جمله غرق شدن افراد و سقوط ماشین و افراد به داخل این خندق شده است.

 

خطر بیخ گوش فراشبندی ها

 

با وجود این که تاکنون چه از سوی مردم و چه از سوی  سایت؛ بارها جهت رفع مشکلات این دره درخواست شده است ولی متاسفانه هیچ عکس العملی از سوی شورای شهر و شهرداری و شبکه بهداشت فراشبند صورت نپذیرفته است که اگر عملی هم انجام داده اند مقطعی بوده است.

 

خطر بیخ گوش فراشبندی ها

محل رفت و آمد دانش آموزان دو دبیرستان امیرکبیر و شهید مطهری است که ممکن است برای آن ها مشکلاتی را به همرا داشته باشد همچنین  از دید گردشگری و توریستی نیز این مسئله جنبه ای منفی می تواند برای شهر رقم بزند.

 

خطر بیخ گوش فراشبندی ها

 

از سویی آتش زدن زباله ها در کف این خندق موجب آسیب دیدن درختان اطراف آن می گردد که از لحاظ زیبایی شهری و زیست محیطی نیز موجب خساراتی می گردد.

 

خطر بیخ گوش فراشبندی ها

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار