نشست علما و روحانیون با عنوان لبیک یارسول الله در شیرازبرگزار شد

سومین همایش علما و روحانیون اهل سنت شهرستان های خنج ،لامرد ،مهر ،لار با عنوان لبیک یا رسول الله (ص) در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ 07 February 2015
به گزارش ایرنا این همایش به دعوت نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس با حضور بیش از 150 نفر از علما و روحانیون اهل سنت جنوب فارس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول بینازاده نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس هدف از برگزاری این همایش را هم اندیشی و بیان نقاط وحدت مسلمانان عنوان کرد.

استاندار فارس در این همایش با ابراز خرسندی از وجود وحدت و همدلی میان مسلمانان شیعه و اهل سنت در فارس گفت: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را برای مقابله با اسلام و ایران بکار گرفته ، نباید از کید و مکر دشمنان غافل باشیم.

سید محمد احمدی افزود:با آگاهی بخشی به جامعه بخصوص جوانان ، آنان را از خصومت ها و دشمنی ها آگاه کنیم .

آیت الله محسن اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی از وحدت به عنوان یکی از بهترین فریضه های الهی یاد کرد و گفت : حفظ وحدت و یکپارچگی در آیین اسلام مقدم است و موجب جلوگیری از گسست بین مسلمانان می شود.

وی بیان کرد : دوام و هویت جمعی یک امت بخصوص امت اسلامی به یکپارچگی ، وحدت و تعامل است.

آیت الله اسدالله ایمانی بود نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در این نشست گفت : در شرایطی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ، هراسان از این موج عظیم وحدت و همدلی ، همه ابرازهای خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.

وی با اشاره به اهانت های دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام گفت : این حرکت مذبوحانه دشمن به منظور ایجاد تفرقه بین جامعه اسلامی است.

در این همایش چند روحانی تسنن وتشیع سخنرانی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار