دبیر چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد آموزش و پرورش استان فارس، از آغاز پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در ۵۳ منطقه این استان برای نخستین بار همزمان با تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 05 November 2016
تابناک فارس به نقل از  یزدان دشتیان  امروز در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم رشد در سالن اجتماعات مجتع آموزشی علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: آثار این جشنواره از 14 تا 21 آبان ماه  در 53 منطقه، شهرستان و ناحیه آموزش و پرورش و 6 مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان فارس اکران می‌شود.

دشتیان  با بیان اینکه‌در شهر شیراز نیز در نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش سه سالن و در ناحیه های 3 و 4 دو سالن به نمایش فیلم‌های این جشنواره اختصاص یافته است گفت: علاوه بر شیراز سایر نقاط استان فارس نیز از تماشای فیلم‌های جشنواره رشد بهره‌مند می‌شوند.

رئیس گروه بررسی محتوا ی آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش فارس افزود:در طول این مدت  آثار برگزیده چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در 80 سالن در سطح استان و دانشگاه فرهنگیان به نمایش در می‌آیند که در صورت  استقبال بازدید کنندگان تا یک هفته نیز قابل تمدید است.

وی با بیان اینکه سال گذشته فیلم‌های این جشنواره برای بیش از 210 هزار نفر از دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان فارس در 42 منطقه ، ناحیه و شهرستان به نمایش در آمد افزود: امسال نیز تعدادی فیلم منتخب ارائه شده از سراسر دنیا همزمان با تهران و 3 استان دیگر در تالارهای مناطق و شهرستانهای فارس به نمایش در می‌آید.

دبیر چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در آموزش و پرورش استان فارس گفت: موضوع این فیلم‌ها مرتبط با تعلیم و تربیت و مسائل آموزشی است که پس از ارزیابی و داوری توسط داوران مجرب و بین المللی در دبیرخانه جشنواره ، به عنوان آثار برگزیده انتخاب و در معرض دید دانش آموزان، اولیا، فرهنگیان و کارشناسان تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار