مدیر کل کاهش آسیب‎های اجتماعی وزارت تعاون گفت: در مورد شاخص آسیب‌های اجتماعی وضعیت کشورمان از همسایگان منطقه ای به مراتب بهتر است و دراین زمینه نباید با سیاه نمایی جامعه را دچار ناامیدی کنیم. وی افزود: در مباحث خودکشی، طلاق وایدز نسبت به بسیاری ازکشورها وضعیت بهتری را دارا هستیم.
کد خبر: ۳۲۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 29 October 2016
کردونی بیان کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که ۱۷۰هزار کودک کار وجود دارد، سالانه یک میلیون و ۶۰۰هزار نفر بر اثر فقر می میرند،۳۰درصد زنان مورد تجاوز قرار گرفته اند بنابراین آسیب در تمام دنیا وجود دارد و در کشور ما هم بعضی شاخص ها روند نامطلوب افزایشی دارند ولی مجموعا از خیلی از کشورها بهتر هستیم.
 
به گزارش تابناک فارس:جناب مدیر تمام این آمارهای جهانی را درست یا غلط پیش کشیدند اما یادآور این موضوع نشدند که کشور ما مدعی نجات بشر با اجرای قوانین و توصیه های دین اسلام است و خود را پرچمدار اسلام می داند.
 
پس ما نباید آمارهای تجاوز کشورمان را با مصر و نیجریه و فساد مالی و طلاقمان را با اریتره و جیبوتی مقایسه کنیم.
 
ما مدعی هستیم پس باید به اندازه ادعایمان عمل کنیم.
 
 اوضاع اجتماعی فارس چطور است؟
مدیرکل کاهش آسیب‎های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان فارس در مرگ‌ومیر ناشی از مصرف مواد مخدر از سال ۹۰که ۵.۳ بوده به ۳.۹ در سال ۹۴ کاهش پیدا کرده است.
 
مدیرکل کاهش آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون تصریح کرد: استان فارس در زمینه آسیب اجتماعی مربوط به نزاع‌هایی که منجر به معاینه شده نیز روند رو به کاهش داشته از 812 نفر سال 90 به 758 نفر  در سال 94 رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار