خوابگاه داران شیراز برای کسب مجوز اقدام کنند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: با پیگیری و تشکیل جلسات متعدد در استانداری و فرمانداری امسال خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی در سطح شهرستان شیراز ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 05 May 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز:زین‌العابدین نیک‌مرام اظهار داشت: با توجه به عزم جدی فرمانداری، دستگاه‌های مرتبط و دانشگاه‌ها برای ساماندهی خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی لازم است که کلیه خوابگاه‌داران و افراد فعال در حوزه خوابگاه‌های دانشجویی تا 25 اردیبهشت ماه با مراجعه به اتحادیه مهمانپذیران و مسافرخانه‌داران نسبت به دریافت آیین‌نامه و دریافت مجوز لازم از اتحادیه مذکور اقدام کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی موجود در سطح شهرستان شیراز مورد بازرسی قرار گرفته و با خوابگاه‌هایی که مجوز فعالیت نداشته باشند براساس مفاد آیین‌نامه برخورد قضایی شده و نسبت به پلمپ آن مجموعه و انتقال دانشجویان تحت پوشش به سایر خوابگاه‌های دارای مجوز اقدام می‌شود.

نیک‌مرام از دانشجویان غیربومی و خانواده‌هایشان درخواست کرد که برای سال تحصیلی جدید از لیست خوابگاه‌های دارای مجوز که در اختیار معاونت دانشجویی کلیه دانشگاه‌های سطح شهرستان قرار دارد استفاده کنند و به منظور تامین امنیت و مصونیت از هر گونه آسیب از مراجعه به خوابگاه‌های فاقد مجوز خودداری کنند.

وی اصلاح شیوه اسکان دانشجویان به‌ویژه دانشجویان دختر در خوابگاه‌ها، تامین امکانات رفاهی و امنیتی مورد نیاز دانشجویان و رفع مسائل و مشکلات موجود در خوابگاه‌ها را از اولویت‌های اصلی این طرح برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار