فرماندار شیراز گفت:نزاع‌های سیاسی و جناحی علاوه‌بر این‌که به سرمایه‌های اجتماعی و باورهای جامعه آسیب وارد می‌کند، اعتماد مردم را نسبت به نظام اسلامی کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۳۰۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 04 October 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر عالیشوندی بعدازظهر امروز در نشست شورای فرهنگی و آموزشی نواحی آموزش‌وپرورش فارس در سخنانی اظهار داشت: با تعامل و هماهنگی میان مردم و مسؤولان اعتماد جامعه به نظام اسلامی افزایش می‌یابد و برای محقق شدن این مهم تمام دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی و آموزشی باید پیشگام شوند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسئله‌ای که ایران اسلامی با آن روبه‌رو شده، مسائل فرهنگی، تربیتی و آموزشی است، افزود: مسائل تربیتی و فرهنگی تنها بر دوش آموزش‌وپرورش نیست و تمام بزرگان دینی، اخلاقی، نیروهای خدماتی و انتظامی به‌صورت محیطی باید در آن ورود کنند.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: زیبنده این شهرستان نیست که در شهری مانند زرقان مدرسه‌ای با بیش از 18 دانش‌آموز در یک کلاس درس به‌طور فشرده مشغول تحصیل باشند و از امکانات و تجهیزات رفاهی بهداشتی بهره‌مند نشوند.

عالیشوندی تصریح کرد: در مدرسه‌ای که از کتاب کافی بهره‌مند نباشد چگونه انتظار تربیت داریم و برای مقابله با این معضل باید نسبت به فرهنگ تربیتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی بیان داشت: اجرای پیوند مسجد، آموزش و تربیت، مشارکت شهرداری، سپاه، بسیج و آموزش‌وپرورش و دیگر دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی و آموزشی در ارتفای فرهنگ آموزشی و تربیتی ضروری است.

فرماندار شیراز از گذران سال بدون حاشیه در آموزش‌وپرورش فارس خبر داد و افزود: با تمهیدات صورت گرفته 80 درصد دانش‌آموزان بدون دغدغه از سرویس‌های مدارس استفاده کرده‌اند که نشان از توجه به برقراری محیطی آرام برای این جامعه هدف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار