به‌ مناسبت روز پدر، همایش اسوه‌های ایثار و سروهای ماندگار در بخش علامرودشت برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 03 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس: در راستای تجلیل از حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس همایش اسوه‌های ایثار و سروهای ماندگار صبح امروز به‌ مناسبت روز پدر با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس، مسئولان ادارات، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در بخش علامرودشت لامرد برگزار شد.

در این همایش که به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران علامرودشت صورت گرفت، امام‌جمعه بخش علامرودشت در سخنانی گفت: چند سال است که همایش تجلیل از حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس در علامرودشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد باقری‌نیا افزود: در این شرایط حساس که دشمن در شبیخون فرهنگی در حال انجام برنامه‌های شوم خود است نیازمند برگزاری چنین برنامه‌هایی هستیم تا تأثیرهای فراوانی بگذارد.

وی خطاب به رزمندگان و ایثارگران حاضر در این همایش خاطرنشان کرد: رزمندگان برای انجام فریضه الهی و پیروی از رهبری در میدان جنگ حاضر شدند و امروز نیز شرایط حساس شده است و همچنان باید همان رزمندگان و ایثارگران دیروز در میدان حضور فعال داشته باشند و مردانه مانند دهه 60 دشمن را مأیوس کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس نیز در این همایش با بیان اینکه قدم برداشتن برای شهدا کاری قابل‌تقدیر است، گفت: کسانی که برای شهدا قدم برمی‌دارند و کار می‌کنند یقیناً در روز آخرت در کنار سفره شهدا قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده اظهار کرد: اگر قرار است چیزی یاد بگیریم باید از شهدا بیاموزیم چراکه بر گردن همگی ما حق دارند و هرچه داشتند تقدیم اسلام و انقلاب کردند لذا باید اعتراف کنیم که شرمنده شهدا هستیم.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین مجالسی برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت مفید است، قدم‌هایی برای خواسته‌های شهدا برداشته‌ایم اما بسیار فاصله‌ داریم و باید هنوز کار شود.

حاجی‌زاده تصریح کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس برای همیشه ثبت و ضبط شد، اما دشمن همچنان فعالیت می‌کند و جنگ هنوز تمام نشده است؛ از هر طرف دشمن وارد می‌شود و جنگ درون تمدنی راه انداخته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: باید همیشه به خانواده‌های معظم شهدا احترام گذاشت و آنها را تکریم کرد چراکه آنان هیچ‌‌گاه به دنبال خواسته‌های دنیوی نیستند.

برچسب ها: سپاه فجر فارس ، همایش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار