معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام موارد مطرح شده مردم استان فارس با سامانه سامد که با شماره تلفن ۱۱۱ مردم با آن در میان گذاشتند تا دو ماه آینده بررسی و پاسخ داده می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 29 April 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدشریعتمداری عصر امروز در مراسم افتتاحیه سامانه سامد ارتباط بین مردم و رئیس جمهور با اشاره به پاسخ دو ماه به این درخواست‌ها اظهار داشت: تمام این موارد در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بررسی و به مواردی که قابل پیگری است پاسخ داده می‌شود.

وی از توسعه سایت سامانه سامد در استان فارس نسبت به سفر قبل هیئت دولت به گیلان خبرداد و گفت: در گیلان در هر شیفت 200 نفر پاسخگوی مردم بودند و این در حالی است که سفر شانزدهم هیئت دولت به استان فارس برای نخستین بار مرکز ارتباطات مردمی توسعه پیدا کرده و هر شیفت کاری 300 کاربر پاسخگوی در خواست‌های مردم است.

شریعتمداری با بیان اینکه از ساعت 8 صبح تا ساعت 15 امروز 30 هزار و 93 مورد ثبت شده است تصریح کرد: بیشترین موارد مطرح شده درخواست‌های مالی است و پس از آن شکایت و انتقاد در جایگاه‌های دوم و سوم هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت : در خواست مساعدت مالی 35 درصد،وام و تسهیلات بانکی 23.5 درصد ،اشتغال 9.5 درصد، زمین و مسکن 5.9دهم درصد،دارو و درمان 4.7 درصد از در خواست‌های مردمی را تشکیل می‌دهند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: دولت خود را خادم ملت می‌داند و در سالی که به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده است توجه به مطالبات مردمی بیش از پیش مورد توجه قرار می‌‌گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار