استاندار فارس اعتقاد دارد که برای مبارزه با تفکر داعش و تکفیری‌ها راه‌حل نظامی مناسب نیست بلکه باید به جهاد فکری، اندیشید و عمل کرد.
کد خبر: ۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳ 04 February 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه فارس، دکترسیدمحمد احمدی چهارشنبه 15 بهمن در سومین نشست عمومی علما و ائمه جمعه اهل تسنن استان فارس گفت: رسانه‌های استکباری حاضر نیستند تصاویر واقعی مردم کردستان عراق و سوریه که اقدامات داعش عامل آوارگی آنان است، نشان دهند.

وی اضافه کرد: لازم است که در حلقه و محافل خصوصی و خطبه‌های نماز جمعه، اسلام راستین را به مردم بشناسانیم تا از سوء استفاده‌ها جلوگیری شود.

استاندار فارس وحدت شیعه و سنی در این استان را مثال‌زدنی ارزیابی و تصریح کرد: بحمد‌الله در استان فارس شاهد حتی کوچکترین ناهماهنگی میان مسلمانان شیعه و سنی نیستیم.

وی با تأکید بر لزوم اهمیت وحدت و تقریب مذاهب اسلامی افزود: امروزه تمام دشمنان اسلام و جهان غرب، پروژه‌ها و اقدامات اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند تا جایی که روز گذشته خبر سر بریدن یک خلبان اردنی را به دست تکفیری‌ها شنیدیم.

استاندار فارس با بیان اینکه سر بریدن انسان‌ها در زیر پرچم لا اله الا الله و نام شریف پیامبر(ص) در هیچ مذهبی از اسلام جایی ندارد، افزود: اما متاسفانه برخی از علمای مذاهب مختلف در کشورهای دیگر همین سخنان را تکرار می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: پیام معظم‌له بسیار هوشمندانه و به موقع بود، لذا تاثیرات آن هم عمیق و ماندگار خواهد بود.

استاندار فارس با یادآوری اینکه نامه مقام معظم رهبری، مانند نامه حضرت امام(ره) به گورباچف است،‌ گفت: رسالت ارائه پیام بدون پیرایه اسلام ناب محمدی(ص) به جهانیان بر دوش همه ما گذاشته شده است.

احمدی با اشاره به قرآن‌سوزی و هتک حرمت مقدسات مسلمانان توسط عوامل استکباری در غرب، خاطرنشان کرد: نیرنگ دشمنان به خودشان ضرر زده و زمانی که قرآن را آتش زدند بیشترین فروش قرآن در امریکا در آن سال را داشتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار