بدون پرداخت ویزیت،از مشاوره دکتر متخصص استفاده کنید

بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری شیراز، امسال به مناسبت هفته ملی سلامت با برگزاری ایستگاه سلامت در بیمارستان‌های استاد محرری و نمازی، خدمات تخصصی و مشاوره‌ای رایگان به همشهریان شیرازی ارائه می‌کند.
کد خبر: ۲۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 25 April 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، همزمان با هفته سلامت بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری شیراز با برگزاری دو غرفه اقدام به ارائه رایگان ویزیت تخصصی روان‌پزشک و همچنین مشاوره روانشناسی به ‌تمام مراجعه‌کنندگان کرده است.

متخصصان روان‌پزشک بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری با حضور در غرفه سلامت این بیمارستان، به ویزیت رایگان مراجعه‌کنندگان می‌پردازند و خدمات درمانی و مشاوره‌ای تخصصی را به مردم ارائه می‌کنند.

توسط مسئولان بیمارستان اعصاب و روان، غرفه‌ای نیز با عنوان ایستگاه سلامت در بیمارستان نمازی شیراز از ابتدای هفته سلامت برپاشده که به ارائه مشاوره رایگان روانشناسی به مراجعه‌کنندگان می‌پردازد.

تمام علاقه‌مندان به دریافت مشاوره‌ها و ویزیت تخصصی روان‌پزشکان، می‌توانند تا پایان هفته سلامت، هفتم اردیبهشت‌ماه جاری، از ساعت هشت تا 14 به بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری شیراز و برای دریافت مشاوره‌های روان‌شناسی در این روزها، از ساعت هشت تا 17 به بیمارستان نمازی، ایستگاه سلامت بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار