دبیر علمی بیست‌وسومین سمینار چشم‌پزشکی گفت: سمینار سالانه گروه چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از 26 فروردین ماه جاری آغاز شده بود امروز به پایان رسید.
کد خبر: ۲۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳ 17 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،محمدرضا طالب‌نژاد امروز در حاشیه برگزاری این سمینار سه‌روزه اظهار داشت: این سمینار با همکاری انجمن فوق‌تخصصی چشم‌پزشکی اطفال و استرابیسم انجمن چشم‌پزشکی ایران و اعضای گروه چشم‌پزشکی و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه شیراز برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این سمینار 70 سخنران در مورد بیماری‌های چشمکودکان، اخلاق حرفه‌ای، آموختن مهارت‌های جدید و اخلاق در چشم‌پزشکی و نیز آخرین دستاوردهای این علم در جهان گزارش‌هایی را ارائه کردند.

دبیر علمیاین سمینار چشم‌پزشکی تصریح کرد: در حاشیه این همایش کارگاه‌های تخصصی برگزار و از دو پیشکسوت چشم‌پزشکی کشور شد.

طالب‌نژاد بیان داشت:این سمینار مصادف با شصتمین سالگرد تأسیس بخش چشم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده که در سال‌ 1334 نهال آن از سوی اساتید و پیشکسوتان در این دانشگاه کاشته شد و هم‌اکنون با حضور اساتید برجسته مشغول ارائه خدمات است.

وی اضافه کرد: با مجاهدت‌های اساتید برجسته به‌ویژه پیشکسوتان و اساتید جوان علم چشم‌پزشکی در شیراز، استان فارس به‌عنوان قطب چشم‌پزشکی کشور معرفی شده است.

دبیر علمی سمینار گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: اساتید برجسته چشم‌پزشکی با آخرین متد و روش‌های روز جهان نه‌تنها در کشور بلکه به بیماران کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نیز خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

وی اظهار داشت: در پایان این سمینار از دکتر خدادوست به‌پاس فعالیت‌های علمی خود در عرصه چشم‌پزشکی نیز قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار