مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری فارس با تأکید بر برگزاری هرچه پررنگ‌تر محافل قرآنی ویژه بانوان و دختران در سطح استان گفت: ارگان‌های مربوط برای برگزاری این محافل باید سالن‌هایی در اختیار بانوان قرار دهند.
کد خبر: ۲۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 16 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،سید معصومه دستغیب بعد از ظهر امروز در همایش قرآنی «کوثر قرآن» اظهار داشت: محافل قرآنی ویژه بانوان و دختران باید در سطح استان پررنگ‌تر برگزار شود و ارگان‌های مربوط سالن‌هایی برای برگزاری این محافل در اختیار بانوان قرار دهند.

وی با بیان اینکه تحقق این امر سبب گسترش فضای قرآنی در جامعه می‌شود خاطرنشان کرد: تریبون‌ها و سالن‌های ویژه برگزاری محافل قرآنی باید به بانوان اختصاص یابد تا از این طریق در جامعه الگوسازی مناسب ایجاد شود و فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان ترویج یابد.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری فارس عنوان کرد: برای این کار باید ارگان‌های مختلف مانند شهرداری، شورای شهر، اوقاف، آموزش‌وپرورش و غیره وارد میدان عمل شوند تا استعدادهای قرآنی بانوان استان فارس شکوفا شود.

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌ها و ماهواره‌های بیگانه برای تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی ایران بیان کرد: با امکانات و نیروی اندک نمی‌توان با این رسانه‌ها رقابت کرد و این امر همت جمعی و جدی تک‌تک مسئولان و مردم جامعه را می‌طلبد.

دستغیب با اشاره به ظرفیت و فعالیت خوب مؤسسات، دانشکده‌ها و فعالان قرآنی در استان فارس افزود: در استان مجموعه خوب و غنی در زمینه قرآن داریم و جمعیت قرآنی استان فارس روزبه‌روز در حال افزایش است.

وی با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری محفل قرآنی «کوثر قرآن» حضرت زهرا (س) را عامل و حافظ قرآن عنوان و تصریح کرد: حضرت زهرا (س) بانوی متفکر، اندیشمند و توانمند بودند و یکی از ویژگی‌های این بانوی بزرگوار که پنهان مانده است ارتباط تنگاتنگ و مداومت بر تلاوت و حفظ قرآن بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار