دبیر اجرایی جشنواره ادبیات کودک شیراز از راهیابی ۳۰ اثر راه به بخش نهایی نخستین جشنواره ادبیات کودک شیراز خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 14 April 2015

تابناک فارس به نقل از مهر؛فاطمه فروتن با بیان این مطلب، ابراز کرد: این آثار که از مرحله ابتدایی به این مرحله راه یافته از میان ۱۵۰ اثر انتخاب شده است.

وی به تفکیک استان های شرکت یافته در این جشنواره پرداخت و گفت: از استان فارس ۷۲ اثر، استان اصفهان ۳۳ اثر، استان یزد ۹ اثر، استان کرمان ۸ اثر، استان بوشهر ۸ اثر و استان کهگیلویه و بویراحمد ۱ اثر به مرحله ابتدایی این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۳۰ اثر برای داوری نهایی برگزیده شد.

وی با بیان اینکه نتایج داوری نهایی نخستین جشنواره ادبیات کودک شیراز تا ۵ اردیبهشت ماه مشخص می شود، گفت: هنوز تاریخ مشخصی برای برگزاری آیین پایانی و اعلام برندگان این جشنواره تعیین نشده است، اما امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه این مراسم برگزار شود.

دبیر این جشنواره ابراز کرد: آثاری که از استان هایی غیر از استان های اعلام شده بودند و آثار غیر داستانی که به صورت شعر ارسال شدند، از راهیابی به مرحله داوری باز ماندند.

فروتن با اشاره به داوری این جشنواره، بیان کرد: ۳۰ اثری که به مرحله پایانی راه یافته اند توسط ۳ داور معرفی شده و در مرحله نهایی آثار توسط داورانی از تهران و فارس مشخص می شود.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ادبیات کودک شیراز از نشست تبادل نظر داوران در روز دوشنبه خبر داد فروتن گفت: مدرسان کارگاه ادبیات کودک این جشنواره نیز که سندی مومنی و میثم محمدی هستند مباحثی را که در کارگاه یادشده صبح روز اختتامیه در تالار غزل مجموعه حافظ برپا می شود در نشست روز دوشنبه به جمع بندی گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه ادبیات کودک این جشنواره برای نویسندگان استان فارس در روز پایانی جشنواره برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار