کشتی گیران دارابی تیم ملی موفق به کسب دو مدال با ارزش از مسابقات بین المللی یادگار امام (ره) شدند و به همراه تیم ملی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
کد خبر: ۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳ 02 February 2015
مربی تیم ملی کشتی یکشنبه به ایرنا گفت: محمد معصومی فرنگی کار دارابی و عضو تیم ملی نوجوانان ایران در این رقابت ها توانست با غلبه بر رقبای خود به دیدار نهایی وزن 58 کیلو برسد و در این مرحله با قبول شکست برابر حریف آذربایجانی خود از مدال طلا باز ماند و به نقره بسنده کرد.

علی چمیانی ادامه داد : دراین وزن دو کشتی گیر از تیم ملی ایران مشترکا به مدال برنز دست یافتند.

وی اضافه کرد : علی معاونی دیگر فرنگی کار دارابی تیم ملی هم با کسب مدال برنز وزن 85 کیلو افتخاری دیگر را برای ورزش استان و شهرستان داراب رقم زد.

چمیانی بیان کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) در رده سنی نوجوانان و با حضور بیش از 260 کشتی گیر از 13 کشور ، ایران، بلغارستان، گرجستان، هند، قزاقستان، آذربایجان، روسیه، بنگلادش، قرقیزستان، کره شمالی، ترکمنستان، اوکراین، و ارمنستان در سالن شهید بهشتی شهر مشهدبرگزار شد.

در پایان این رقابت ها تیم نوجوانان ایران با کسب هفت مدال طلا در کشتی فرنگی و پنج مدال طلا در کشتی آزاد و کسب 91 امتیاز، مقتدرانه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های قزاقستان با 52 و آذربایجان با 51 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار