رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت:نوشتن مقاله علمي و چاپ در نشريات و مجلات معتبر علمي خوب است اما مهمتر از آن اين است كه اين مقالات كاربردي شود.
کد خبر: ۲۲۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 03 May 2016
تابناک ارس به نقل از ایرنا:دكتر محمد هادي ايمانيه در همايش روساي ادارات و كارشناسان علم سنجي دانشگاههاي علوم پزشكي كشور در شيراز افزود:همچنين اين مقالات در عرصه علم بايد بتوانند مشكلي از مسايل درمان و حوزه سلامت در كشور را بر طرف كنند.
وي ارتباط مستمر پژوهشگران دانشگاه با معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت را چراغ راهي پيش روي گسترش اين عرصه در دانشگاه علوم پزشكي شيراز عنوان كرد و افزود: توسعه و تجهيز برج پژوهشي، آزمايشگاه مركزي ، تاسيس انستيتوي سلول هاي بنيادي و پزشكي بازساختي از جمله برنامه هاي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در عرصه پژوهش و تحقيقات است.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز اظهار داشت : ما در برخي ابعاد حتي از دانشگاه هاي بزرگ كشور نيز در جايگاه برتري قرار داريم و نام دانشمندان اين دانشگاه در رديف يك درصد دانشمندان برتر جهان قرار دارد.
ايمانيه گفت: يكي از جنبه هايي كه دانشگاه هاي علوم پزشكي را بر اساس آن مي سنجند شاخص هاي حوزه سلامت و شاخص هاي علمي و پژوهشي است و شيراز در همه اين شاخص ها جايگاه مطلوبي در كشور دارد .
رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز بيان كرد: افزايش همكاري هاي ملي و بين المللي براي توليد علم و تبادل استاد و دانشجو نيز يكي از مواردي است كه دانشگاه علوم پزشكي شيراز نمره مطلوب در آن دارد .
ايمانيه بر لزوم كاربردي شدن پژوهش ها در حوزه علم تاكيد كرد و گفت: تعاملات بين رشته اي در رابطه با آزمايشگاه هاي مركزي و ساير مراكز تحقيقاتي بايد افزايش يابد.
رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت : پيگيري براي عقد تفاهم نامه هاي بين المللي پژوهشي، تلاش براي ارتقاي توانمندي پژوهشي استادان جوان دانشگاه، ساماندهي بهتر اختراعات و ابداعات از برنامه هاي ما در حوزه توليد علم است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار