مدیر عامل آتش نشانی شیراز از بهبود سرعت عمل عملیات اطفا حریق در شیراز خبر داد و گفت: در سال 94 یک دقیقه و 20 ثانیه سرعت زمان رسیدن به صحنه و اطفا حریق و پنجاه ثانیه سرعت امداد در عملیات آتش نشانی شیراز بهبود یافت.
کد خبر: ۲۲۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 28 April 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مدیر عامل آتش نشانی شیراز گفت: با راه اندازی دو استگاه آتش نشانی در شیراز تعداد ایستگاه های آتش نشانی از 16 مورد به 18 مورد می رسد .

شایق افزود: در محورهایی که مشکل اعزام نیروهای امداد آتش نشانی وجود داشته است 3قطعه زمین تملک شده ،تا 3 جایگاه آتش نشانی دیگر نیز در شیراز ایجاد شود .

وی همچنین از بهبود سرعت عمل عملیات اطفا حریق در شیراز خبر داد و گفت: در سال 94 یک دقیقه و 20 ثانیه سرعت زمان رسیدن به صحنه و اطفا حریق و پنجاه ثانیه سرعت امداد در عملیات آتش نشانی شیراز بهبود یافت.  

معاون آموزش و پیشگیری از سوانح آتش نشانی شیراز نیز با بیان اینکه در سال 94بیش از 220هزار تماس با شماره تلفن 125 آتش نشانی به ثبت رسید گفت: در شیراز روزانه 1 هزار تماس با مرکز ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی شیراز برقرار شد و چهارشنبه پایان سال این تعداد تماس به 3 هزار مورد افزایش یافت .

قانع افزود: در سال 94 در حوادث رخ داده شده در شیراز بیش از هزار و 200شهروند مصدوم ،یکصد و 40 نفر فوت و با کمک نیروهای آتش نشانی بیش از 22هزار نفر نجات یافتند.

وی تصریح کرد: 20 نیروی آتش نشان نیز در عملیات های مختلف مصدوم شدند.

معاون آموزش و پیشگیری از سوانح آتش نشانی شیراز به برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای بیش از 18 هزار داوطلب آتش نشان در شیراز اشاره کرد و ادامه داد: در سال 94، 5 هزار و دویست و یازده داوطلب آتش نشان آموزش دیدند که از این تعداد هزار و 568 نفر جذب آتش نشانی شدند.

قانع از گروه های مختلف مردم، کارمندان و علاقه مندان به همکاری با آتش نشانی خواست به جمع داوطلبان آتش نشان بپیوندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار