مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با هدف کاهش هدر روی انرژی به زیر 10 درصد، تا پایان خرداد امسال 200 کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در این استان احداث می شود.
کد خبر: ۲۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 12 April 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع برق فارس ، زینل قنبری روز یکشنبه در دیدار با کارکنان شرکت توزیع نیروی برق فارس در شیراز بیان داشت:در سال 94 در کنار پیگیری برنامه ها و اهداف راهبردی این شرکت و به ویژه موضوع کاهش هدر روی انرژی به زیر 10 درصد، سه موضوع ممیزی ،نظارت و تدوین دستور کارها را دنبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری با یکدیگر این سه مهم را به انجام برسانیم .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس به نامگذاری امسال به نام 'دولت و ملت، همدلی و هم زبانی' از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت :ما اگر درتمام مسائل یک نظر ،یک زبان و همدل باشیم به اهداف خود دست خواهیم یافت.

قنبری ادامه داد:ما برای موفقیت و پیشرفت نیازمند وحدت و همدلی هستیم و اختلاف سلیقه ها ،کم کاری و عدم مسوولیت پذیری در عرصه کارجایز نیست.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ادامه داد :سال 94 سالی مهم و اثرگذار برای توزیع برق در عرصه اقتصادی است و امیدواریم بتوانیم در سایه وحدت و هم افزایی متقابل به پیشرفت های چشمگیری دست یابیم.

قنبری برکیفیت کار ارائه شده نیز تاکید کرد و گفت: کارایی در کنار اثربخشی باید مدنظر قرار گیرد تا حاصل کار مفید و رضایتمند شود.

وی گفت:خوشبختانه در سال 93 با همت و پیگیری معاونان در کنار پشتکارکارکنان توانستیم تا 90 درصد منابع مالی را جذب کنیم و به موفقیت های خوبی دست یابیم .

او افزود:کسب موفقیت در کاهش پیک بار تابستان و دریافت لوح تقدیر از سوی مدیرعامل توانیر ، کاهش هدر روی انرژی از 11 درصد در سال 92 به 2 .9 درصد در پایان سال 93 و راه اندازی عملیات خط گرم از جمله دستاوردهای این شرکت درسال 93 بود که با همت و تلاش دست اندرکاران این مجموعه حاصل شده است.

وی بیان کرد:تمام این موفقیت ها سبب شده که جایگاه شرکت توزیع برق فارس در میان سایر شرکت های توزیع برق سراسر کشور ارتقا یابد که این امری بسیار با ارزش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار