منتخب مردم شیراز در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: منتقدین برجام و كسانی كه علیه این دستاورد بزرگ دولت موضع گیری می كنند قطعا منافع خود را در خطر می بینند.
کد خبر: ۲۱۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 26 April 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: بهرام پارسایی،در جمع تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در شیراز افزود: بر هیچ كس پوشیده نیست كه اگر برجام به فرجام نمی رسید امروز كشور با چه شرایطی مواجه بود.
وی برنامه ریزی را یكی از نیازهای اساسی استان در مسیر توسعه دانست و بیان كرد: یكی از دلایلی كه در دولت قبل با آن درآمد سرشار شاهد توسعه نبودیم، حذف سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود كه با روی كار آمدن دولت تدبیر و امید این مجموعه دوباره احیا شد.
او افزود: در استان فارس هم همانند سایر استان های كشور این سازمان فعالیت خود را آغاز كرد و در راس آن نیز فردی توانمند و اهل كار قرار گرفته است.
پارسایی بیان كرد: كسانی كه امروز دم از اقتصاددان بودن می زنند در آن زمان كه دولت نهم و دهم دست به چنین اقداماتی می زد كجا بودند كه از حقوق كشور و مردم دفاع كنند.
منتخب مردم شیراز در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان كرد: امید یك شعار نیست، یك هدف و برنامه است كه امیدواریم در این مرحله نیز با حضور دوباره مردم در پای صندوق های رای بتوانیم در مسیر خدمت به مردم و ایجاد نشاط و امید در جامعه گام برداریم.
پارسایی گفت: جامعه ای كه دچار ركود باشد و جوانان آن امیدی به آینده نداشته باشند نمی تواند در مسیر پیشرفت حركت كند و امروز این وظیفه همه ما است تا نشاط و امید را به جامعه تزریق كنیم.
وی اضافه كرد: ما ادعا نمی كنیم كه اقتصاددان هستیم اما توان و جنم دفاع از حقوق مردم و توان استفاده از خرد جمعی و ظرفیت مشاوران و كمیته های اقتصادی را داریم.
پارسایی، با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی منتخبان مردم در شیراز گفت: به دنبال تشكیل تیم های منسجمی به شكل كارگروه های مختلف و مرتبط با نیازهای جامعه هستیم و در این راه از ظرفیت و نظرات افراد توانمند و خبره نیز استفاده خواهیم كرد.
وی یكی از دلایل عدم توسعه مطلوب فارس را تفرقه و ناهماهنگی بین مسئولان دانست و اضافه كرد: بعد از حضور پرشور مردم در مرحله نخست انتخابات مجلس كه نشان داد ویژگی پایتخت فرهنگی برازنده این شهر است، در حقیقت گام نخست در مسیر ایجاد همدلی و وفاق محكم برداشته شد.
پارسایی، ابزار امیدواری كرد كه مردم با حضور پرشور خود در مرحله دوم، این حركت را تكمیل كنند.
منتخب مردم شیراز در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری آرام و سالم انتخابات در روز هفتم اسفند 94 افزود: جا دارد كه به خاطر برگزاری چنین انتخاباتی كه جایی برای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت، از استاندار فارس و عوامل اجرایی انتخابات قدردانی كنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار