مام‌جمعه کازرون گفت: دولت به‌جای دلسوزی از رد صلاحیت‌شدگان به داد مشکلات اقتصادی مردم برسد و برای آن دلسوزی کند.
کد خبر: ۱۷۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 08 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند عصر امروز در آیین جشن انقلاب که با حضور مردم متدین و انقلابی کازرون در مسجد امامزاده این شهر صورت گرفت در سخنانی با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر به خصوصیات شاخص مبارزاتی حضرت امام (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ایجاد پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی به خاطر اتصال ایشان به منبع لایزال الهی در مرتبه نخست قرار داشت و نقش ممتازی را در این راستا ایفا کردند.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را وجود رهنمودهای یک رهبر الهی عنوان کرد و گفت: امام (ره) به معنای حقیقی خدایی بود و ذره‌ای هوای نفس در وجود او رخنه نکرد و به همین دلیل به‌جز خدا به هیچ قدرتی تکیه نداشت.

امام‌جمعه کازرون، سعادت یک ملت را در گرو رهبریِ حکیم و عاقلانه و بدبختی‌های یک امت را در گرو رهبران غیرالهی که تابع هواهای نفسانی هستند دانست و بیان داشت: ازجمله نعمت‌های خدای تبارک‌وتعالی بر ملت ایران، داشتن شخصیتی مانند امام راحل (ره) بود که این کشور و مردم را از ظلمات نجات داد و به سمت نور و هدایت رهنمون کرد.

خرسند با اشاره به علاقه جوانان و مردم به دین و ولایت تصریح کرد: در سیستم ولایی انسان حاضر است جانش را برای خدا فدا کند که امروزه نمونه بارز آن مدافعان حرم هستند که عاشقانه و داوطلبانه به سوریه اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: سوریه اکنون در خط مقدم قرار دارد به‌طوری‌که دنیای استکبار به‌ویژه آمریکا و دشمنان همگی جمع شدند تا جمهوری اسلامی را در این کشور شکست دهند که با یاری خدا و با رهبری‌های مقام معظم رهبری و تفکر بسیجی اکنون اوضاع در سوریه به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به دو انتخابات مهم پیش‌رو از جمله مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی گفت: امروز به خاطر اینکه دشمن از رهبری و ولایت‌فقیه لطمه خورده و کینه به دل دارد به دنبال تزلزل جایگاه رهبری است که مردم و مسئولان باید مراقب باشند.

خرسند در بخش دیگر سخنان خود از برخی افرادی که در انقلاب از جایگاه خوب و مبارزات بسیار و مسئولیت‌های رده بالایی داشته‌اند اما گاهی مراقب حرف زدن خود نیستند و مانند تازه‌به‌دوران رسیده‌ها حرف می‌زنند اظهار تأسف کرد و متذکر شد: این دسته از افراد باید مراقب گفتار خود باشند و از هر تریبونی هر حرفی را نزنند و به نهادهای قانونی حمله نکنند و جامعه را به هر نحوی ملتهب نسازند و بهانه به دست دشمن ندهند.

وی گفت: ما باید انسجام داخلی و وحدت ملی را تقویت کنیم و به مردم امید بدهیم و حرفی که مشکلی از جامعه حل نمی‌کند را از زبان جاری نسازیم.

امام‌جمعه کازرون افزود: این روزها آقای رئیس‌جمهور و برخی از مسئولان در هرجایی که سخنرانی می‌کنند در مورد استفاده از قدرت خود در زمینه تائید صلاحیت‌ها سخن می‌گویند و چرا همین قدرت برای حل مشکلات اقتصادی مردم، به‌کار گرفته نمی‌شود.

خرسند اذعان داشت: بعضی از وزارتخانه‌ها فقط بلدند به مردم فشار بیاورند چنانچه به همان اندازه که برای چهار نفر کاندیدای رد صلاحیت شده که دل می‌سوزانند برای اقتصاد کشور دل می‌سوزانیدند امروز به این مشکلات گرفتار نبودیم.

وی از دولت‌مردان خواست به‌جای دلسوزی از رد صلاحیت‌شدگان عملکردشان در مورد اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را برای مردم تشریح کنند و جلو واردات و قاچاق بی‌رویه را بگیرند تا کارخانه‌های کشور رو به تعطیلی نرود و به بیکاران کشور اضافه نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار