استاندار فارس گفت:در جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر رأی مردم است هرگز اجازه خودکامگی و خودرایی به کسی داده نمی‌شود.مشکل کارخانه‌های تولیدی مسائل نقدینگی نیست بلکه بیش از 50 درصد معضلات کارخانه‌های تولیدی و صنعتی مدیریتی است و باید آن را مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۱۷۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 02 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدعلی افشانی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه‌های تولیدی به‌ویژه در زمینه آب و آب‌گیری یکی از سدها جمع اعتبارات عمرانی و تولیدی این استان به 2 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی در مورد فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال 1357 افزود: مهم‌ترین عامل سقوط رژیم گذشته پاس نداشتن استقلال و آزادی بود که زمینه سرنگونی طاغوت را فراهم کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر رأی مردم است هرگز اجازه خودکامگی و خودرایی به کسی داده نمی‌شود و استقلال به معنای نفی سلطه و عدم حکومت فردی محوری‌ترین شعار و منشور انقلاب اسلامی است.

افشانی تصریح کرد: رژیم گذشته از تمدن بزرگ سخن می‌گفت در صورتی‌ که بیش از 50 درصد مردم بی‌سواد و از ظرفیت‌های بهداشتی بی‌بهره بودند و بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب، مردم در عین‌ حال مشکلات پیش‌رو به‌ صورت مستقل و آزاد در مسائل سیاسی و اجتماعی تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی در مورد شرایط پس از برجام که درهای جهان بر روی کشور ایران گشوده شده است، گفت: با مدیریت صحیح و استفاده از منابع موجود بهتر از گذشته در زمینه ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی گام برداشته می‌شود و بستر رشد و تعالی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس بیان داشت: مشکل کارخانه‌های تولیدی مسائل نقدینگی نیست بلکه بیش از 50 درصد معضلات کارخانه‌های تولیدی و صنعتی مدیریتی است و باید آن را مورد توجه قرار داد.

افشانی اضافه کرد: به پالایشگاه پارسیان 660 میلیون دلار اختصاص داده شده که ظرف شش ماه مهلت دارند این وجه را دریافت کنند.

وی بیان داشت: اعتبارات عمرانی فارس نسبت به شاخص‌های استانی چهار درصد بوده در صورتی‌ که نزدیک به 6.5 درصد افزایش‌ یافته است و نیز هیچ استانی مانند فارس نیست که پذیرای هیئت‌های خارجی باشد.

استاندار فارس در مورد انتخابات اسفندماه جاری اظهار داشت: هرگاه مردم کشوری در انتخابات مشارکت نداشته باشند نخستین ضربه را ابتدا به خودشان وارد کرده و از خود سلب اختیار می‌کنند.

افشانی خاطرنشان کرد: هرکس که قصد دارد در صحنه‌های سیاسی فعال و حضور داشته باشد در هیچ شرایطی نباید در پای صندوق‌های رأی قهر کند.

وی تصریح کرد: اگر اعضای شورای نگهبان فارس با شورای نگهبان مرکز تعامل داشته باشند و تعداد بیشتری تائید صلاحیت کنند میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش می‌یابد چراکه این امر در تمام شئون زندگی، اشتغال، توسعه و سرمایه‌گذاری تأثیرگذار است.

اطمینان می‌دهم که انتخابات سالم برگزار می‌شود

استاندار فارس بیان داشت: اطمینان می‌دهم که انتخابات سالم و بدون حاشیه در این استان برگزار شود و هیچ‌گونه تقلبی را در صندوق‌های رأی شاهد نباشیم چراکه صندوق رأی مانند مرحله بعد از احرام است.

افشانی اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات 24 نشست با فرمانداری و بخشداری برگزار شده و آن‌قدر نیرو پای صندوق‌های رأی خواهد بود که امکان تقلب وجود ندارد.

وی بیان داشت: مهم‌ترین نهاد نظارتی در هر کشوری نظارت مردم بر حاکمان است که این امر به‌وسیله اطلاع‌رسانی محقق می‌شود و نقش بارز در سلامتی انتخابات ایفا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار