احمدی با تاکید بر نقش فعال عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: زندگی عشایری، نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۱۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 29 March 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ احمدی استاندار فارسدر دیداری صمیمانه با جمعی از نخبگان عشایر استان فارس که بصورت خودجوش جهت تبریک سال نو و میثاق مجدد و اعلام حمایت از استاندار با وی دیدار کردند ضمن خیرمقدم و تبریک سال جدید اظهار داشت:ارتقاء و توسعه ی همه جانبه ی استان در سایه ی مشارکت و همدلی همه ی اقشار به خصوص عشایر است.
وی افزود: آخرین قشری که از دولت خدمات می گیرد عشایر است و عشایر بیشترین بهره را از کمترین امکانات می برد و نمونه بارز اقتصاد مقاومتی، زندگی عشایری است.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: خدمت رساندن به این قشر زحمتکش یک نوع عبادت است و این مقوله را وظیفه و تکلیف خود می دانیم و تلاش می کنیم شیوه معیشت را برای این عزیزان به نحو مطلوب فراهم کنیم و باید به دنبال فرصت باشیم تا از شکار لحظه ها نهایت بهره را ببریم.
استاندار فارس ابراز داشت: مشکلات و مسائلی که عشایر با آن روبرو است را با تمام تلاش مرتفع خواهیم کرد و زمینه را برای انتفاع کامل از خدمات فراهم خواهیم نمود.
در پایان نمایندگان نخبگان جامعه عشایری از خدمات صورت گرفته توسط استاندار فارس به جامعه عشایری استان از ایشان تقدیرکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار