معاون تربیت بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا پایان روز هفتم اردیبهشت، 18هزار نفر از مسافران نوروزی در سالن های ورزشی سرپوشیده شهرداری شیراز اسکان یافتند.
کد خبر: ۱۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 28 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز،عباس رضایی افزود: در تعطیلات نوروزی امسال نیز همانند سال های گذشته، آمادگی لازم برای اسکان همزمان پنج هزار مسافر در این سالن ها وجود دارد.

وی ادامه داد: وجود امکانات رفاهی در سالن های ورزشی، پراکندگی این سالن ها در نقاط مختلف شهر و دسترسی به مراکز خرید، از جمله مزایایی است که باعث افزایش استقبال مسافران نوروزی از این سالن ها شده است.

رضایی، با اشاره به پذیرش مسافران در این سالن ها از طریق نرم افزار تحت وب گفت: هر خانواده با دریافت کد مخصوص در مدت اقامت در سالن های ورزشی از محل نصب چادر و مکان پارک خودرو شخصی خود اطلاع دارد.

وی اضافه کرد: به منظور رفاه حال مسافران و میهمانان نوروزی، همه سالن های ورزشی نیز به دستگاه های کارت خوان مجهز هستند.

معاون تربیت بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز افزود: علاوه بر این، تیم های آتش نشانی نیز به همراه یاوران بسیج در تمام سالن ها مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، بموقع و سریع وارد عمل شوند.

وی گفت: با توجه به سختگیری هایی که در زمینه استفاده از لوازم گازسوز در سالن های ورزشی اعمال شده، تاکنون هیچگونه مسمومیت با گاز منواکسید کربن گزارش نشده است.
برچسب ها: شیراز ، نوروز ، مسافرت ، سفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار