آیت الله ایمانی افزود: ایران اسلامی به آنچه که امضا می دهد متعهد و پایبند است، تحریم ها جز مذاکره است و نتیجه آن محسوب نمی شود و لغو تحریم ها هویت مذاکره را نشان می دهد که مذاکره مگر با لغو تمام تحریم ها تمام نمی شود.
کد خبر: ۱۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ 27 March 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از شبستان آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (7فروردین) در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به وقایع فروردین 58، گفت: امام راحل (ره) در پیگیری اهداف انقلاب اسلامی 2 نکته را دنبال می کردند که یکی از آنها مشارکت مردم در تصمیم گیری ها بود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امام (ره)، همواره مسئله اسلام و محتوای دین به معنای کامل کلمه را در نظر داشتند، اظهار داشت: امام راحل (ره) محتوای حکومت را آرمان های اسلام قرار دادند و هیچ گاه عدول از اسلام را بر نمی تابیدند و رای مردم را محترم شمردند که امروز نیز رهبر معظم انقلاب خط امام راحل (ره) را پی گرفتند و مردم سالاری دینی را رقم زدند.

امام جمعه شیراز، 12 فروردین ماه را روز عید ملی ایرانیان دانست و تاکید کرد: تنها کشوری که مردم سالاری را در دستور قرار داده است، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری، گفت: ایشان پنج هدف را متصور شدند که باید توسط دولت و ملت مورد توجه قرار گیرد که پیشرفت و رشد اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه ای و جهانی، جهش های علمی در عرصه های مختلف، عدالت قضایی و اقتصادی و ایمان و معنویت بود.

نماینده مقام معظم رهبری در فارس با تاکید بر اینکه همکاری دولت و ملت شرط رسیدن به نقاط مطلوب است، افزود: دولت باید خودش را کارگزار مردم بداند که اگر این اتفاق بیفتد چرخ کارخانه ها به بهترین شکل حرکت می کند که امیدواریم بهترین همدلی و همزبانی را در فارس شاهد باشیم.

آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه تیم مذاکرات هسته ای با مذاکره کنندگان 5 + 1 بر سر میز مذاکره نشسته اند، افزود: مذاکره مورد حمایت تمام ایرانیان است و رهبر معظم انقلاب، دولت، مجلس، قوه قضائیه و مردم از مذاکرات حمایت کرده و می کنند.

وی، ملت ایران را یک ملت یک صدا دانست و افزود: ایران اسلامی به آنچه که امضا می دهد متعهد و پایبند است، تحریم ها جز مذاکره است و نتیجه آن محسوب نمی شود و لغو تحریم ها هویت مذاکره را نشان می دهد که مذاکره مگر با لغو تمام تحریم ها تمام نمی شود.

امام جمعه شیراز با یادآوری به این مطلب که حوادثی که اخیرا از در کشور یمن شاهد هستیم، نشان دیگری از توطئه عمیق استکبار بر ضد کشورهای اسلامی است، اضافه کرد: مردم یمن سال ها از ظلم خسته شدند و امروز عربستان تجاوزگرانه به یک کشور آزاد حمله می کند، بمباران هوایی یک حرکت کور و ددمنشانه است چرا که در آن حمله به مناطق غیر نظامی می شود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عربستان نمی تواند یک کشور آزاد و مستقل را در همسایگی خودش ببیند، آنان دلهره دارند که یک حکومت آزاد و مردمی در کنار آنان شکل بگیرند، اظهار داشت: آنان وحشت دارند که تروریست های القائده که در یمن جای داده به عربستان برگردند.

خطیب جمعه امروز شیراز با تاکید بر اینکه عربستان در راه شکل گیری دولت مردمی یمن کار شکنی می کند و افزود: استکبار می خواهد یمن را مثل لیبی قرار دهند و جنگ های گروهی و طایفه ای در یمن راه بیندازند.

آیت الله ایمانی ضمن آرزوی پیروزی مردم یمن، تاکید کرد: امیدوارم مردم آگاه یمن اجازه ندهند که استکبار جهانی برای آنان تصمیم بگیرند و همسایگان دون آنان نیز بدانند که چنین تجاوز نظامی هیچ تاثیری ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار