خبرگزاری شبستان: مدیر اولین مرکز غذای سالم و بازی های فکری سالم از راه اندازی نخستین جشنواره غذاهای سالم در شیراز خبر داد و گفت: این جشنواره از امروز به مدت 3 روز از ساعت 9 تا 21 برپا خواهد بود.
کد خبر: ۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴ 29 January 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر نجف گلزار، مدیر اولین مرکز غذای سالم و بازی های فکری سالم امروز (8بهمن) در جمع خبرنگاران از راه اندازی نخستین جشنواره غذاهای سالم در شیراز خبر داد و گفت: این جشنواره از امروز به مدت 3 روز از ساعت 9 تا 21 برپا خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در اولین مرکز اجرای همایش های VIP  در شیراز برگزار شده است، افزود: تشویق آشپزها و شیرینی پز ها برای طبخ غذا و شیرینی سالم مهمترین مسئله است که می خواهیم آموزش دهیم.

 

دکتر گلزار با یادآوری این مطلب که هر روز ساعت 17 تا 20 دکتر صالحی برای آموزش نحوه طبخ غذاهای سالم در این مرکز حضور دارند، تصریح کرد: یکی از مهمترین مخاطبین ما آشپزها هستند چرا که اعتقاد داریم مردم ما نیاز به آموزش و عمل دارند و می توانیم بیش از 400 گیگابایت اطلاعات غذایی را در راستای بهبود نحوه تغذیه در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه بازی های فکری می تواند در تقویت حافظه کودکان موثر باشد، تصریح کرد: محلی برای آموزش و انجام بازی های فکری نیز در جوار این مرکز تعبیه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار