معاون حمل‌ونقل فارس تاخیر در سرویس، تغذیه و برخورد نامناسب راننده با مسافران را مهم‌ترین عناوین شکایات مردم در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: مسافران می‌توانند در صورت مشکل، شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000143 مطرح کنند.
کد خبر: ۱۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 17 March 2015

تابناک فارس:به گزارش تسنیم علی یزدانی، از نظارت 35 تیم نظارتی بر فعالیت‌های نوروزی ناوگان حمل‌ونقل فارس خبر داد و اظهار داشت: 20 تیم کنترل نامحسوس در جاده‌ها فعال هستند و با همکاری پلیس بر ناوگان حمل‌ونقل نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت 15 تیم نظارتی بر ناوگان حمل‌ونقل و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند، گفت: این نظارت‌ها با هدف ارتقای خدمات به مسافران است و علاوه بر این 2 تیم بازرسی و نظارت نیز بر فعالیت مجتمع‌های بین راهی و رستوران‌ها نظارت می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل فارس تاخیر در سرویس، تغذیه و برخورد نامناسب راننده با مسافران را مهم‌ترین عناوین شکایات مردم در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: مسافران می‌توانند در صورت مشکل، شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000143 مطرح کنند.

یزدانی با اشاره به افزایش 15 درصدی پیش‌فروش بلیط‌های اینترنتی نسبت به سال گذشته افزود: تاکنون 21 هزار بلیط به صورت اینترنتی پیش‌فروش شده است.

معاون حمل‌ونقل فارس خاطرنشان کرد: تاکنون 27 هزار بلیط نیز به صورت حضوری پیش‌فروش شده که نسبت به سال گذشته 43 درصد افزایش داشته و بیشترین بلیط‌های فروخته شده مربوط به شهرهای تهران، اصفهان و مشهد بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در ناوگان حمل‌ونقل فارس وجود ندارد، تصریح کرد: افزایش پیش‌فروش بلیط‌ها به معنای افزایش سفر نیست بلکه به معنای برنامه‌ریزی دقیق مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار