بیشترین شکایات از رانندگان چیست؟

معاون حمل‌ونقل فارس تاخیر در سرویس، تغذیه و برخورد نامناسب راننده با مسافران را مهم‌ترین عناوین شکایات مردم در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: مسافران می‌توانند در صورت مشکل، شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000143 مطرح کنند.
کد خبر: ۱۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 17 March 2015

تابناک فارس:به گزارش تسنیم علی یزدانی، از نظارت 35 تیم نظارتی بر فعالیت‌های نوروزی ناوگان حمل‌ونقل فارس خبر داد و اظهار داشت: 20 تیم کنترل نامحسوس در جاده‌ها فعال هستند و با همکاری پلیس بر ناوگان حمل‌ونقل نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت 15 تیم نظارتی بر ناوگان حمل‌ونقل و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند، گفت: این نظارت‌ها با هدف ارتقای خدمات به مسافران است و علاوه بر این 2 تیم بازرسی و نظارت نیز بر فعالیت مجتمع‌های بین راهی و رستوران‌ها نظارت می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل فارس تاخیر در سرویس، تغذیه و برخورد نامناسب راننده با مسافران را مهم‌ترین عناوین شکایات مردم در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: مسافران می‌توانند در صورت مشکل، شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000143 مطرح کنند.

یزدانی با اشاره به افزایش 15 درصدی پیش‌فروش بلیط‌های اینترنتی نسبت به سال گذشته افزود: تاکنون 21 هزار بلیط به صورت اینترنتی پیش‌فروش شده است.

معاون حمل‌ونقل فارس خاطرنشان کرد: تاکنون 27 هزار بلیط نیز به صورت حضوری پیش‌فروش شده که نسبت به سال گذشته 43 درصد افزایش داشته و بیشترین بلیط‌های فروخته شده مربوط به شهرهای تهران، اصفهان و مشهد بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در ناوگان حمل‌ونقل فارس وجود ندارد، تصریح کرد: افزایش پیش‌فروش بلیط‌ها به معنای افزایش سفر نیست بلکه به معنای برنامه‌ریزی دقیق مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار