نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: 300 میلیارد تومان کمک‌های اختصاصی سال جاری به امور نخبگان فارس بوده که 4 میلیارد تومان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵ 14 March 2015

به گزارش فارس، ضرغام صادقی بعدازظهر امروز در آئین جشن ستارگان ویژه تقدیر از بیش از 300 دانش‌آموز برتر و مدال‌آور استان فارس در سال جاری که در کنکور سراسری، فنی و حرفه‌ای، المپیادهای جهانی و جشنواره خوارزمی شرکت کرده بودند در سخنانی اظهار داشت: نسبت به معادن غنی، منابع نفت و گاز کشور، توجه به شاخصه‌های انسانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی نخبه و دارای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در افزایش شاخص‌های پیشرفت و ترقی کشور نقش به‌سزایی داشته و نیاز به توجه جدی از سوی مسئولان و متصدیان دارند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 300 میلیارد تومان کمک‌های اختصاصی سال جاری به امور نخبگان فارس بوده که 4 میلیارد تومان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است،‌ تصریح کرد: برای رهایی از معضل‌هایی که منابع و منافع موجود کشور با آن روبه‌رو شده بهره‌گیری از نیروهای توانمند انسانی و نخبه جمهوری اسلامی که در دنیا شناخته‌ شده‌اند ضروری است.

صادقی بیان داشت: وظیفه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به‌ویژه متصدیان و مسئولان اجرایی و فرهنگی هدایت نیروهای نخبه و فرهیخته در ایران اسلامی است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس در این آئین نیز در سخنانی اظهار داشت: توانایی دانش‌آموزان نخبه در استان فارس روشن و محرز است اما باید خود را برای زندگی فردی و اجتماعی آینده کشور آماده و مهیا سازند.

حمیدرضا آذری خاطرنشان کرد: نخبگی زمانی ارزشمند می‌شود که در خدمت مردم باشد و در این مورد نیز بسیاری از دکترها و مهندسان آمدند و رفتند و اثری از آن‌ها در سازندگی و عمران و آبادانی کشور دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: جامعه امروزی دچار مشکلات فراوانی است و باید با استفاده از نیروی تخصصی خود بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را برطرف کنیم تا شاهد کشوری آباد و به‌ دور از وابستگی اقتصادی و علمی باشیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931223001138#sthash.L8FoMDVF.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار