عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت:وی خواستار فعالیت و توجه جدی‌تر صدا‌و‌سیما در زمینه اطلاع‌رسانی ترافیک شد و ادامه داد: ترافیک هر روزه میلیون‌ها ساعت از وقت شهروندان را تلف کرده و به طور مستقیم بر اعصاب و روان مردم اثر می‌گذارد.
کد خبر: ۱۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳ 10 March 2015

به گزلرش تابناک فارس؛ علی راستگو بعد‌از‌ظهر امروز در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: در بحث اجرای طرح ترافیک با وجود نصب تابلو و تجهیزات لازم به سبب عدم هماهنگی با دیگر نهادها کار بر زمین ماند و موجب بی‌اعتمادی مردم به شورا و شهرداری شد؛ از این رو خواستار آن هستیم که این بار با برنامه‌ریزی دقیق‌تری مطالعات طرح ترافیک شیراز را در دستور کار قرار دهند.

وی خواستار فعالیت و توجه جدی‌تر صدا‌و‌سیما در زمینه اطلاع‌رسانی ترافیک شد و ادامه داد: ترافیک هر روزه میلیون‌ها ساعت از وقت شهروندان را تلف کرده و به طور مستقیم بر اعصاب و روان مردم اثر می‌گذارد.

راستگو خاطرنشان کرد: توجه به شهروندان و مسافران باید در ایام نوروز ویژه باشد؛ از این رو تمام عوامل مرتبط با ترافیک اعم از پلیس راهور، معاونت حمل و نقل و ترافیک، تاکسیرانی و ... باید به صورت شورایی و همدلانه عمل کنند تا در سایه اتحاد و همدلی شاهد یکپارچگی در کنترل ترافیک شهر باشیم.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای فضا را ساماندهی کرد که مسافران در این ایام کمتر از خودروی شخصی استفاده کرده و تردد و سفرهای غیرضروری به حداقل برسد.

این عضو شورا ادامه داد: لازم است که در ایام نوروز تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به عنوان ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی تجهیز شده و تمیز و دارای مبلمان مناسب باشند.

در این جلسه حجت‌الاسلام شیخ علیرضا حدائق نیز مواردی را در مورد عوامل موفقیت یک جامعه برشمرد و گفت: اسلام تاکید زیادی بر نظم کرده است و حتی احکام الهی را می‌توان جلوه‌ای از نظم الهی دانست.

وی افزود: آنچه که امروز در منطقه شاهد هستیم به دلیل اسلام بدون ولایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار