عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:منابع مالی آزادراه شیراز – اصفهان در حال انجام غیردولتی است و پیمانکار به‌سختی کار را پیش می‌برد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۱ 09 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده اول مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ضرغام صادقی اظهار داشت: ما اعتقاد داریم که ناوگان هوایی فارس که پیش‌ازاین به‌عنوان پایگاهی در این استان و در شهر شیراز بوده و در برهه‌ای از زمان تضعیف‌ شده است، باید تقویت شود.

وی گفت: در بحث حمل‌ونقل عمومی انتظار داریم؛ دولت بیش‌ازپیش به استان فارس توجه و زمینه تقویت حمل‌ونقل عمومی را فراهم کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار ساخت پل، آزادراه‌ها و گذرگاه‌ها باید به حمل‌ونقل عمومی ازجمله اتوبوس درون‌شهری توجه بیشتری شود که این انتظار را از وزارت کشور داریم تا معاونت‌های عمرانی و دیگر معاونت‌ها به تقویت در این بخش کمک کنند.

صادقی بیان کرد: انتظار داریم که تزریق بودجه‌ای باید به‌قطار شهری شیراز بشود و در ادامه خط اول قطار شهری با ظرفیت بیش از اینکه در حال کار است، تقویت شود تا در این زمینه رشد و سرعت عمل بیشتری را شاهد باشیم و قطار شهری شیراز به بهره‌برداری کامل برسد.

وی در ادامه خواستار استفاده از قطار سریع‌السیر و افزایش ظرفیت واگن‌های قطار شیراز – اصفهان شد و افزود: با سریع‌السیر شدن و افزایش واگن قطار شیراز – اصفهان شرایط امکان مسافربری بیشتری ایجاد و فراهم می‌شود.

منابع مالی آزادراه شیراز – اصفهان در حال انجام غیردولتی است و پیمانکار به‌سختی کار را پیش می‌برد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه منابع مالی آزادراه شیراز – اصفهان در حال انجام، غیردولتی است، تأکید کرد: پیمانکار این پروژه به‌سختی کار را پیش می‌برد که باید ازلحاظ اعتبارات و امکانات چه به‌صورت دولتی، غیردولتی و اینکه برخی بانک‌ها تعهد کردند و ممکن است عمل نکنند، در این زمینه ورود پیدا کرد و منابع مالی آن‌ها بیش‌ازپیش حمایت تا سرعت و بهره‌برداری این آزادراه تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار