مدیرکل استاندارد فارس گفت: یک مجموعه شهربازی در شهر شیراز موفق به دریافت پروانه استاندارد شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 26 October 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:مرتضی رهنما بیان کرد: اگر یک مجموعه دارای چندین وسیله بازی باشد و تمام وسایل تاییدیه استاندارد را دریافت کنند آن مجموعه می تواند پروانه استاندارد دریافت کند.

وی افزود: برای اولین بار در شیراز مرکز تفریحی که دارای ۷۰ وسیله مختلف است و تمام وسایل آن تاییدیه استاندارد دارند، موفق به دریافت پروانه استاندارد شد.

مدیرکل استاندارد فارس همچنین اعلام کرد: طی شش ماه اول سال جاری برای ۲۶۰ وسیله بازی در استان تاییدیه استاندارد صادر شد.

رهنما گفت: وسایل شهربازی و وسایل زمین های بازی معمولی مشمول استاندارد اجباری هستند و بهره برداری از این وسایل بدون تایید استاندارد ممنوع و برای استفاده کنندگان خطرناک است.

وی تاکید کرد: هر وسیله بازی چه در شهربازی و چه در زمین های ساده باید قبل از بهره برداری از طریق استاندارد بازرسی و تایید لازم را دریافت کند وگرنه مسئولیت قانونی به عهده بهره بردار بوده و مراتب تخلف به مراکز قضایی منعکس می شود.

رهنما گفت: اداره کل استاندارد فارس پیگیر استانداردسازی تمام وسایل بازی در کل استان است و چنانچه پس از اخطارهای لازم، بهره برداری به قانون تمکین نکند مراتب تخلف به مراکز قضایی منعکس می شود.

وی اظهار داشت: دو شرکت در زمینه بازرسی فنی و صدور تاییدیه که از سوی اداره کل استاندارد تایید صلاحیت شده اند، در شیراز قرار دارند و آماده ارائه خدمت به بهره برداران وسایل بازی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار