شهریه مراکز غیر دولتی تا آخر اردیبهشت اعلام می شود

شهریه مراکز غیردولتی تا پایان فروردین و شهریه مدارس غیردولتی تا پایان اردیبهشت امسال ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ 31 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: رعایت قانون، برنامه سال تحصیلی، وضعیت آموزشی و پر‌ورشی، فعالیت‌های فوق برنامه، تجهیزات و فضای فیزیکی، شرایط منطقه‌ای و نرخ تورم جزء گزینه‌های است که در تعیین شهریه ملاک قرار خواهند گرفت.
احمد محمودزاده افزود: در تعیین شهریه یک سقف و یک کف مشخص می‌شود و تاب‌آوری مردم برای ورود به این مدارس در نظر گرفته می‌شود. اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی در فارس
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش فارس مهر ماه پارسال اعلام کرده بود که شهریه مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۳۸ درصد افزایش یافته است.
عقیل علیشاهی گفته بود: امسال و در سال تحصیلی در دوره ابتدایی به صورت میانگین حداقل شهریه ۵۴ میلیون و۵۱۰ هزار ریال و حداکثر شهریه ۲۳۳ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال تعیین شده و میانگین شهریه در استان ۱۰۷ میلیون و ۳۱۷ هزار ریال است.
وی افزود: در دوره متوسطه اول حداقل شهریه ۶۳ میلیون ریال و حداکثر ۲۸۹ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال تعیین و میانگین شهریه در این دوره تحصیلی، ۱۳۵ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال است.
علشاهی با اشاره به شهریه دیگر مقاطع مدارس غیردولتی هم اعلام کرده بود: حداقل شهریه دوره دوم متوسطه ۷۷ میلیون ریال و حداکثر ۳۲۸ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال تعیین شده است و میانگین شهریه در این دوره تحصیلی، ۱۷۳ میلیون و ۲۶۲ هزار ریال است.

در حال حاضر ، هزار و ۲۲۶ آموزشگاه غیر دولتی در استان فارس در زمینه تعلیم و تربیت بیش از ۱۴۶ هزار دانش آموز در سه دوره تحصیلی فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار