شهرداری شیراز نسبت به بارندگی هشدار داد

مسافرانی که به شیراز سفر کرده‌اند، برای اسکان تنها از محل‌های مجاز استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ 24 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با یادآوری این نکته که مهمانان نوروزی پیش از مراجعه به محل‌های اسکان ابتدا از ظرفیت مکان مورد نظر اطمینان حاصل کنند، گفت: اسامی، آدرس‌ها و ظرفیت‌های محل‌های اسکان در پورتال eskan.shiraz.ir قابل دسترسی است.
روح‌الله خوشبخت افزود: امکانات و تجهیزات شهرداری شامل انواع ماشین‌آلات امدادی، خودرو‌های سبک و سنگین، پمپ‌های تخلیه‌ی آب و سایر تجهیزات به همراه معاونان خدمات شهری مناطق یازده‌گانه، ناظران و نیرو‌های سازمان مدیریت پسماند در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز استقراریافته‌اند.
او همچنین با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی در زمان بارندگی گفت:شهروندان و مسافران با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیز کرده و به علائم هشداردهنده نوار حفاری در پروژه‌ها توجه کنید.
معاون شهردار شیراز از مسافران خواست از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها خودداری و از استقرار و نصب چادر در بوستان‌ها، بستر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به‌خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها اجتناب کنند.
خوشبخت ابراز امیدواری کرد با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مجموعه خدمات شهری و همچنین همراهی و همکاری مسافران شاهد بی‌خطر بودن بارش‌ها باشیم.

فعالیت سامانه بارشی که از صبح امروز در شیراز و برخی نقاط استان فارس آغاز شده است ، سبب بارش ۱۲ میلی متری باران تا ظهر امروز در شیراز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار