رئیس پلیس استان فارس با یادآوری این مطلب که پلیس با شادی مردم مخالف نیست اما باید بدانند که شادی نباید از حد و مرز فراتر رود و باعث مزاحمت برای دیگران شود، تاکید کرد: به طور حتم پلیس با مخلان نظم برخورد می کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۵ 08 March 2015
فرمانده انتظامی استان فارس از برخورد با مخلان نظم عمومی در ایام چهارشنبه پایان سال خبر داد و گفت: افرادی که در این مدت بازداشت می شوند مجبورند تعطیلات نوروزی خود را در بازداشت بسر ببرند.

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس امروز (16اسفند) در جمع خبرنگاران از استقرار گشت های بازرسی با هماهنگی مسئولین قضایی برای برخورد با معتادین از فردا 17 اسفند خبر داد و گفت: این اتفاق در آستانه نوروز 94 انجام می شود.

رئیس پلیس استان فارس همچنین با یادآوری این مطلب که پلیس با شادی مردم مخالف نیست اما باید بدانند که شادی نباید از حد و مرز فراتر رود و باعث مزاحمت برای دیگران شود، تاکید کرد: به طور حتم پلیس با مخلان نظم برخورد می کند.

این مقام عالی نظامی افزود: افرادی که در چهارشنبه پایان سال بازداشت شوند مجبورند تعطیلات نوروزی خود را در بازداشت بسر ببرند.

وی همچنین با یادآوری این مطلب که احتمالا محدودیت های ترافیکی برای تردد خودروها در شیراز قبل از ایام نوروز اجرای شود، تاکید کرد: در صورت تصویب این اتفاق عملی می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار