فرمانده سپاه ولی امر خنج گفت:اهل سنت ایران اسلامی از رهبری و ولایت کاملا تبعیت می کنند و با جریانات انحرافی تکفیری وداعش کاملا مخالف هستند و این جریانات را دست پرورده آمریکا و اسراییل می دانند.
کد خبر: ۱۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵ 05 March 2015
فرمانده سپاه خنج:انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حرکت را در تاریخ ایجاد و برای نخستین بار تفکر اسلامی را زنده کرد.
 سردار علی اصغر صالح ، پنجشنبه در یادواره 25 تن از شهدای دوران دفاع مقدس بیان داشت:انقلاب اسلامی ایران همان گونه که امام (ره) به درستی توصیف کردند انفجار نور بود و اثرات آن دوابر قدرت را تحت الشعاع خود قرار داد.

وی افزود:پیش بینی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موارد به درستی محقق شد و همان طور که امام (ره) یک سال قبل از فروپاشی شوروی اعلام کردند ، 'اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می کشاند و کمونیست را در موزه تاریخ خواهید دید' این اتفاق رخ داد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد:جمهوری اسلامی ایران توانست آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ معرفی کند ، هیمنه این ابرقدرت را بشکند و به بسیاری از کشورها این جرئت را داد که با سیاست های سلطه طلبانه آمریکا آشکارا مخالفت کنند.

صالح افزود:تفکر سازش در مقابل زیاده خواهی های غرب ذهنیتی اشتباه است بلکه باید در مقابل چنین تفکری مقاوم و استوار ایستاد و برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از مطالب خود به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت:همان گونه که رهبر معظم انقلاب بیان داشتند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما نیز بر این باوریم که یادواره های شهدا به مثابه یک مانور و رزمایش است و هیج مکتبی چنین چیزی جز مکتب اسلام ندارد.

این فرمانده پیشکسوت افزود:این نوع رزمایس ها باید استمرار یابد و ما همواره یاد شهدارا زنده نگه داریم زیرا چنین برنامه هایی ما را در برابر توطئه ها حفظ می کند و از سوی دیگر نیز حضور همگان در صحنه های مختلف ضروری است چرا که موجب می شود دشمن تسلط بر ما را به خواب ببیند.

صالح همچنین به وحدت مستحکم میان اهل تشییع و تسنن در شهرستان خنج اشاره کرد و بیان داشت:این پیوند و وحدت در این شهرستان بی نظیر است.

اوگفت: اهل سنت ایران اسلامی از رهبری و ولایت کاملا تبعیت می کنند و با جریانات انحرافی تکفیری وداعش کاملا مخالف هستند و این جریانات را دست پرورده آمریکا و اسراییل می دانند.

در این آیین که با حضور خانواده های معظم شهدا وایثارگران ، ائمه جمعه وجماعات اهل تشیع و تسنن ، اعضای بسیج وسباه و اقشار مختلف مردم برگزار شد با اهدای هدایایی از خانواده های 25 شهید دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار