تیم فوتبال بهمن شیراز در مرحله دوم مسابقات فوتبال دسته دوم کشور با شکست تیم استقلال آبی تهران گام اول را محکم برداشت.
کد خبر: ۱۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱ 05 March 2015
به گزارش ایرنا این دیدار که چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز و از گروه الف برگزار شد تیم بهمن با نتیجه دو بر یک حریف خود را مغلوب کرد.

تیم بهمن که با درخشش در مرحله گروهی مسابقات فوتبال دسته دوم گام به مرحله نهایی گذاشت در نخستین دیدار نیز نشان داد که برای صعود به دسته اول کشور عزم خود را جزم کرده و با ارایه یک بازی حساب شده حریف خود را شکست داد.

شاگردان وحید رضایی با اهمیت دادن به دیدارهای خانگی بازی هجومی آغاز کردند و در دقیقه 43 با ضربه امین شجاعیان دروازه حریف خود را بازکردند تا نیمه اول با پیروزی پشت بگذارند.

در نیمه دوم هردو تیم بازی متعادلی را ارایه دادند و در دقیقه 59 تیم استقلال بر روی ضربه پنالتی توسط یونس بابایی به گل تساوی دست یافت و در ادامه نسبت به میزبان برتر نشان داد و دو بار توپ را به تیر دروازه بهمن زد.

وحید رضایی سرمربی تیم بهمن که حریف را بربازی مسلط دید دست به چند تعویض زد و در دقیقه 85 موفق شد توسط مهران نورافکن به گل برتری دست یابد و سه امتیاز حساس را بدست آورد.

در گروه اول و دوم این مسابقات شش تیم حضور دارند که تیم نخست آن مستقیما به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد و تیم های دوم هم در مرحله حذفی به دیدار هم خواهند رفت تا تکلیف تیم سوم برای صعود به دسته اول مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار