کد خبر: ۱۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵ 04 March 2015

به گزارش فارس از بوانات، مسلم دمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، همکاری، وحدت و همدلی ملی و نشاط، توانمندسازی و تعالی روحی و فکری محرومان است.

وی کمیته امداد امام خمینی را پیام‌آور احسان و ترویج نیکوکاری و نوع‌دوستی خواند و با اشاره به حضور همیشگی و به‌موقع مردم غیور ایران اسلامی درصحنه‌ها و آیین‌های مختلف ملی و مذهبی تصریح کرد: ملت ایران این بار نیز با حضور پرشور خود حماسه ملی دیگری در راستای پیشرفت و اقتدار ایران و ایرانیان می‌آفرینند.

دمیری با اشاره به برپایی 170 پایگاه ثابت و سیار شور نیکوکاری در بوانات عنوان داشت: 100 پایگاه در مدارس، 10 پایگاه سیار و 60 پایگاه در مساجد و سطح شهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردم در راستای رفع نیازهای محرومان، مددجویان، ایتام و خانوارهای نیازمند این شهرستان خدمت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد بوانات با اشاره به تقارن هفته احسان و نیکوکاری امسال با ایام فاطمیه و فضای معنوی ویژه حاکم بر آیین شور نیکوکاری، حضور پرشور و اثرگذار مردم این شهرستان در انفاق و نیکوکاری به نیازمندان، تأمین بخشی از نیازها و شادی دل‌های آنان را خواستار شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931213001640#sthash.uTgnM6im.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار