کارگردان تئاتر فارس گفت: سالن اجرای نمایش‌های جشنواره فجر فارس کیفیت لازم را ندارد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 01 October 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:صالح دورانی نژاد  با اشاره به اجرای نمایش «پایان را من تعیین می‌کنم» افزود: از اجرا راضی نیستم زیرا تمرین‌های فراوانی داشتیم و اجراهای گذشته بسیار بهتر از زمان جشنواره بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه فاکتورهای زیادی برای اینکه نتوانی یک نمایش را به‌خوبی اجرا کنی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها وجود سکوت در سالن نمایش است.

کارگردان نمایش «پایان را من تعیین می‌کنم» بابیان اینکه متأسفانه صدای زیادی در سالن استاد سپاس‌دار وجود داشت تأکید کرد: زمان اجرای نمایش متأسفانه به دلیل اجرای کارهای عمرانی به‌اندازه‌ای صدا وجود داشت که بازیگران تمرکز خود را از دست دادند.

دورانی نژاد ادامه داد: متأسفانه کیفیت سالن استاد سپاس‌دار برای این جشنواره خوب نیست و بهتر بود که استفاده از این تماشاخانه را به زمانی که فعالیت‌های عمرانی آن تمام‌شده بود واگذار می‌کردند.

 وی یادآور شد: بازیگر تئاتر احتیاج به آرامش و سکوت دارد اما زمانی که در میان اجرا صدای چکش و دریل می‌آید به‌طور یقین تمرکز بازیگر نیز از بین خواهد رفت.

کارگردان نمایش «پایان را من تعیین می‌کنم» بابیان اینکه بی‌نظمی در ورود و خروج از دیگر مشکلات جشنواره تئاتر فجر فارس بود، گفت: متأسفانه در سال جاری گروه‌ها نمی‌توانستند کارهای یکدیگر را ببینند زیرا بلیط فروشی نبود و حتی کارتی هم در اختیار ما قرار داده نشده بود.

وی تأکید کرد: به‌هرحال گروه ما نتوانستند انتظارات من را به‌خوبی برآورده کند اما در کل شنیده‌های من حاکی از این است که نمایش‌های این جشنواره دارای سطح بالاتری از دیگر جشنواره‌ها بوده است.

نمایش «پایان را من تعیین می کنم» به کارگردانی صالح دورانی نژاد از شهرستان داراب روز گذشته دو اجرا در تماشاخانه استاد سپاسدار داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار