نماینده فارس در دور برگشت لیگ امید در برابر مس کرمان 2 بر یک بازنده شد و سپس برابر کارون خوزستان و فولاد خوزستان مغلوب شد و در ‌‌نهایت با مس رفسنجان مساوی کرد تا در حسرت کسب پیروزی بماند.
کد خبر: ۱۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ 04 March 2015
هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور شامگاه سه‌شنبه پیگیری شد که در این مسابقه زرد پوشان فجر سپاسی نتوانستند از امتیاز بازی در خانه استفاده کنند و برابر حریف به نتیجه مساوی بسنده کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و مس رفسنجان در لیگ بر‌تر امید و در ورزشگاه دستغیب شیراز، در شرایطی برگزار شد که دیدار دو تیم در بازی رفت، با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود اما نتیجه نهایی این بازی نیز همانند بازی رفت، تساوی یک بر یک بود.

تیم فوتبال امید فجر سپاسی که تنها نماینده استان فارس در لیگ بر‌تر امید کشور است، در شرایطی در چهاردهمین مسابقه خود به تساوی رضایت داد که حالا از مجموع 14 مسابقه خود 16 امتیاز جمع آوری کرده است و در رده هشتم جدول قرار دارد.

فجر سپاسی در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های مس کرمان، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی، ذوب آهن اصفهان، داماش گیلان، کارون خوزستان، نفت اهواز، سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز و مس رفسنجان به رقابت می‌پردازد.

نماینده فارس در هفته آغازین این مسابقات در شیراز برابر مس کرمان به تساوی پرگل 3 بر 3 دست یافت و در هفته دوم در اهواز برابر کارون خوزستان با یک گل به پیروزی رسید.

فجر سپاسی در هفته سوم در شیراز برابر فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک متوقف شد و در چهارمین بازی خود در رفسنجان مقابل مس این شهر به نتیجه‌ای مشابه دیدار با فولاد دست یافت.

مسابقه پنجم نماینده فوتبال فارس با شکست خانگی این تیم در شیراز برابر سپاهان اصفهان توام شد اما زردپوشان در ششمین هفته در اصفهان، با نتیجه یک بر صفر برابر ذوب آهن پیروز شدند و در ادامه در هفته هفتم در شیراز بازی را به ملوان بندر انزلی واگذار کردند.

فجرسپاسی در هفته هشتم عازم خوزستان شد و در برابر تیم نفت اهواز با شکست سنگین 3 بر صفر به کار خود پایان داد اما برتری آن‌ها برابر تراکتورسازی وضعیت این تیم را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

نماینده فارس در دور برگشت لیگ امید در برابر مس کرمان 2 بر یک بازنده شد و سپس برابر کارون خوزستان و فولاد خوزستان مغلوب شد و در ‌‌نهایت با مس رفسنجان مساوی کرد تا در حسرت کسب پیروزی بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار