نمایشگاه عکس " ۱۰۰ سال شیراز" از ۱۳ تا ۱۷ اردیبهشت در گالری مانی شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 28 April 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:برپایی نمایشگاه‌های هنری از جمله هنر عکاسی یکی از نمایشگاه‌های مستمر در شهر شیراز است که با هدف ارتقای کار هنرمندان جوان برگزار می‌شود.

در شیراز 30 گالری وجود دارد که به مناسبت‌های مختلف میزبان هنرمندان است و نمایشگاه‌های مختلفی هر هفته در این گالری‌ها برگزار می‌شود.

مهرنوش دشتی‌زاده، مدیر گالری مانی، در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: برنامه‌های اردیبهشت گالری مانی شامل برپایی نمایشگاه‌های عکس هنرمندان این شهر به صورت گروهی و شخصی است.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه عکس گروهی از ابتدای این هفته گفت: این نمایشگاه با موضوع "گذر زمان" از 5 تا 10 اردیبهشت از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20:30 در گالری مانی برپا است.

مدیر گالری مانی با بیان اینکه دو نمایشگاه دیگر در این ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: نمایشگاه عکس "100 سال شیراز" 13 تا 17 اردیبهشت و نمایشگاه گروهی عکس " مثلث زیر خط استوا" از 19 تا 24 اردیبهشت در این گالری برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره " همه هنرمندان شهر" در اردیبهشت ماه در شیراز گفت: نمایشگاه هنرهای سنتی این جشنواره از 25 تا 31 اردیبهشت در گالری مانی برپا می‌شود.

دشتی‌زاده به برپایی بازار هنری در شیراز اشاره کرد و افزود: تنها جمعه بازار هنری شیراز هر جمعه در گالری مانی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، گالری مانی شیراز در چهار راه خلد برین، 100 متر به سمت فلکه سنگی واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار