تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته یک فوتبال کشور نماینده لرستان را گلباران کرد.
کد خبر: ۲۱۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 26 April 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:هفته 35 رقابت های دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با برگزاری 10 دیدار به پایان رسید و در یکی از این دیدارها زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقه ای پرگل میهمان خود خیبر خرم آباد را با نتیجه 5  -  2 شکست دادند .  
گل های تیم فجر در این بازی را علی غلامرضا پور (دقیقه 33) ، احمد حسن زاده (دقیقه 45 ) ، مهدی کریمیان (دقیقه 59 )، ابراهیم صالحی ( دقیقه 63 ) و مصطفی ماهی در دقیقه 94 وارد دروازه خیبر خرم آباد کردند .  
مهدی عبدی و محمود قائد رحمتی هم در دقایق 31 و 52 دو گل نماینده لرستان را وارد دروازه رضا حیدری سنگربان فجری ها کردند .  
علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی پس از این دیدار گفت : خدا را شاکرم که در بازی با خیبر و آلومینیوم هرمزگان با تلاش و همدلی بازیکنان موفق به کسب پیروزی شدیم .
وی افزود : امیدوارم در دو بازی آینده مقابل تیم های فولاد یزد و آلومینیوم اراک با دست پر از زمین خارج شویم تا صعود فجر به لیگ برتر به دیدار هفته پایانی در آبادان کشیده نشود .  
نیکبخت سرمربی خیبر خرم آباد هم فجر سپاسی را شایسته پیروزی در این بازی عنوان کرد و گفت : تیم من به علت مشکلات مالی در شرایط خوبی به سر نمی برد با این حال در دیدارهای اخیر مقابل حریفان تیم دست و پا بسته ای نبودیم.
شاگردان علی اصغر کلانتری با کسب 3 امتیاز بازی خیبر با 57 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی دسته یک فوتبال باشگاههای کشور باقی ماندند .  
قضاوت مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و خیبر خرم آباد را یاسر همرنگ و کمک هایش تورج عیوض محمدی و یعقوب سخندان بر عهده داشتند .  
تیم فجر در هفته 36 مسابقات دوشنبه 13 اردیبهشت ماه میهمان فولاد یزد خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار