آمار نیم فصل دوم فجر هم کاملا مبین این فرسایش می باشد.به طوری که در 5 بازی نیم فصل دوم؛تیم سپاسی فقط صاحب 1 برد و متحمل 2 شکست و 2 تساوی شده است.یعنی از 15 امتیاز ممکن فقط 5 امتیاز کسب کرده است.این در حالی است که حتی سرمربی فجر هم با صراحت از مردم خواسته که توقع صعود نداشته باشند و این بیانگر عمق وضعیت نابسامان فجر و بی توجهی مسئولان است.
کد خبر: ۱۷۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 09 February 2016
هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ یک فوتبال باشگاه‌های ایران بعد از ظهر دیروز پی گرفته شد که در یکی از دیدارهای مهم تیم فجرسپاسی در زمین داماش گیلان یک بر صفر شکست خورد. مصطفی حاجتی در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی برای داماش پایین جدولی گلزنی کرد.

به گزارش تابناک فارس:تیم خونه به خونه که در تعقیب سپاسی است و اگر پیروز می شد جایگاه فجر را در رده دوم می گرفت با تساوی مقابل حریفش به یک امتیازی فجر رسید.

در حالی که پیش از این هشدارهای جدی مبنی بر روند فرسایشی تیم فجر سپاسی داده شده بود اما با بی توجهی و بی مسئولیتی مسئولان مربوطه حالا فجر در ورطه فرسایش و نزول افتاده است.

آمار نیم فصل دوم فجر هم کاملا مبین این فرسایش می باشد.به طوری که در 5 بازی نیم فصل دوم؛تیم سپاسی فقط صاحب 1 برد و متحمل 2 شکست و 2 تساوی شده است.یعنی از 15 امتیاز ممکن فقط 5 امتیاز کسب کرده است.

این در حالی است که حتی سرمربی فجر هم با صراحت از مردم خواسته که توقع صعود نداشته باشند و این بیانگر عمق وضعیت نابسامان فجر و بی توجهی مسئولان است.

به نطر می رسد با ادامه این روند مردم شریف استان بزرگ فارس باید قید داشتن حتی یک تیم در لیگ برتر کشور را بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار